Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

abbanovitch

Medlem
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV4R -10, Honda CBR600RR-10 SBKONE RACE, KTM 690 Enduro R -09
Arons Mc skrev:
Tack själv!!
De blev en go tur som vi tog. 13st hojar de ni,,,,,,,,
Hoppas att ni från Stenungsund fick en go tur när ni lämnade oss å drog mot Håverud.
De blev runt 30 mil för vi tog en pizza i ljungskile å drog till Trollhättan där vi svängde hemåt.

Tack själva för återupplivandet av glömda vägar..... :tummenupp

Brudfjället råkkar phedt:yoparty (sonen sa att jag skulle skriva så :rolleyes: )

Vi syns å hörs!!!

Anders

knippe

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2004
Hoj
KX80
Om nån känner sig hugad så e de några som ska försöka sig på en tur från TORGET kl. 17.45 på onsdag den 28/9 tror dom e 3-4st än så länge...

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
knippe skrev:
Om nån känner sig hugad, så e de några som ska försöka sig på en tur från TORGET kl. 17.45 på onsdag den 28/9

Tror dom e 3-4st än så länge...

Jag e på om vädret håller upp...

Flipper

Bästa med 40+ är billig försäkring
Gick med
8 Feb 2005
Hoj
Honda
Hej jag täkte ta en tur på bågen i morrgon vi 12 tiden om det är lika fint väder som idag.
Någon som ska med?
Vet inte vart jag ska åka men jag är öppen för förslag om vart vi kan åka och träffas

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Bäst att va först, DET är ingen idé att diskutera med ordningsmakten..
Fick 600:- för bältet, och nästan en tur till stationen
(förmodligen med bögstryk som krydda) för att jag sa att jag inte ville ha en moralpredikan utan "bara" mina böter. VARFÖR tar en del med sig sina
"hemma problem" till jobbet? Såpass profesionella borde dom väl ändå va?? ELLER??

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
sanntur skrev:
(förmodligen med bögstryk som krydda) för att jag sa att jag inte ville ha en moralpredikan utan "bara" mina böter. VARFÖR tar en del med sig sina
"hemma problem" till jobbet? Såpass profesionella borde dom väl ändå va?? ELLER??
Fan, jag hann inte först med nyheten :D

RwE

ERotic 6 nude
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
Kawasaki ER6n -06
sanntur skrev:

Det är bara superlim mellan läpparna som gäller när man träffar polisen
allt man säger KOMMER att användas mot dig... hehe :D
Dom är inte charmiga alls i denna delen av landet!!!

akora

http://www.roadragemc.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -97
Blir nog till att behålla hojen till sommaren. Försöker skrapa ihop pengar så att jag har råd att ställa på den... eller rättare sagt försäkra den

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
akora skrev:
Blir nog till att behålla hojen till sommaren. Försöker skrapa ihop pengar så att jag har råd att ställa på den... eller rättare sagt försäkra den
Jag tänkte detsamma, men nu hörde en kille av sig ang. att köpa den, så vi får se vad för hoj jag kommer köra i sommar...

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
Firefly skrev:
Jag tänkte detsamma, men nu hörde en kille av sig ang. att köpa den, så vi får se vad för hoj jag kommer köra i sommar...

Har en kille som ringer och inte prutar... men försöker att höja priset på min hoj nu. Verkar som han tror att jag har auktion på den. :rofl Fast jag sagt till att jag inte har råd att sälja den. För dyrt att försäkra alla andra hojar typ. :mad:

Så det blir någon form av hoj för dig även om du säljer bålgetingen? Då kommer jag ju inte att ha nån att putsa på kapp med... :lol

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
IxIL skrev:
Har en kille som ringer och inte prutar... men försöker att höja priset på min hoj nu. Verkar som han tror att jag har auktion på den. :rofl Fast jag sagt till att jag inte har råd att sälja den. För dyrt att försäkra alla andra hojar typ. :mad:

Så det blir någon form av hoj för dig även om du säljer bålgetingen? Då kommer jag ju inte att ha nån att putsa på kapp med... :lol
Jag vet inte vad det blir. Men det blir nog inget putsvänligt... Snarare kraschvänligt, så man kan lära sig att köra på bakhjulet på riktigt istället för det fjuttiga man får till nu...

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Innova 125 -05 Såld, Crf 450 -02 Såld, Vtr 1000f -99 Såld ,Gsxr 1000 K6 - Såld, KTM 950 Supermoto 2006 - Såld! Superduke 2007 - Såld! Hojlös..
Firefly skrev:
Jag vet inte vad det blir. Men det blir nog inget putsvänligt... Snarare kraschvänligt, så man kan lära sig att köra på bakhjulet på riktigt istället för det fjuttiga man får till nu...

Jag trodde det bara var att vrida lite till på rullen...? Inte behöver man byta hoj för att åka bakhjul väl? Skitsamma, bara du åker på nåt. Förresten kanske jag vet en fighter till salu. En mörkgrå med ett bergavrål till motorljud. Och den vet jag att man kan åka bakhjul med.. :skrämd

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
IxIL skrev:
Jag trodde det bara var att vrida lite till på rullen...? Inte behöver man byta hoj för att åka bakhjul väl? Skitsamma, bara du åker på nåt. Förresten kanske jag vet en fighter till salu. En mörkgrå med ett bergavrål till motorljud. Och den vet jag att man kan åka bakhjul med.. :skrämd
Nej tack. Sanntur får gärna behålla sin hoj...

Och det är korrekt som du säger, det är bara att vrida mer på rullen så kommer hojen upp högre på bakhjulet. Men jag vill inte riskera att paja min fina blade på såna dumheter, utan då vill jag hellre ha nån billig hoj som man inte blir så ledsen om man lägger några gånger i sina försök att imponera på 14-åringarna vid Mc-donald's... :tuttar :rolleyes:

Selfen

Nationellt Pucko
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Yamaha Thundercat
Firefly skrev:
Nej tack. Sanntur får gärna behålla sin hoj...

Och det är korrekt som du säger, det är bara att vrida mer på rullen så kommer hojen upp högre på bakhjulet. Men jag vill inte riskera att paja min fina blade på såna dumheter, utan då vill jag hellre ha nån billig hoj som man inte blir så ledsen om man lägger några gånger i sina försök att imponera på 14-åringarna vid Mc-donald's... :tuttar :rolleyes:

Jag önskar att det var så lätt som att det bara var hojen som tog lite stryk.
Jag skall snart in och karva i knät för andra gången för att jag vred lite för mycket på rullen. :huvet
Men nu är det snart vår och grusfritt, och då kommer katten ut igen. :banana

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Glöm allt jag tidigare skrivit om att sälja bladen. Jag har till 99% bestämt mig att behålla den...

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Idag var jag ute på premiärturen för i år! Fy fasen va gött de var.

(Kass bild, men jobbmobilen var den enda kameran jag hade till hands.)

Bifogat

• ATT00001.jpg
    ATT00001.jpg
    61.9 KB · Visningar: 79

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Firefly skrev:
2074494 Idag var jag ute på premiärturen för i år! Fy fasen va gött de var.

(Kass bild, men jobbmobilen var den enda kameran jag hade till hands.)

Hmm... Jag känner igen den där hojen.. Var har jag sett den innan... :whip

Nanders

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2004
Hoj
Crf 450,Z50
(Kass bild, men jobbmobilen var den enda kameran jag hade till hands.)[/QUOTE]

Det gör inget!!!! vi har sett den nyputsad förut..... :7peta

IxIL

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2004
Hoj
Firefly skrev:
2076898 På stan igår kanske :hihi

När tar du ut eldstormen då?

Hehe, ja jag tycker mig se den överallt. Ser din hoj oftare än min t.o.m. Du har ju spammat hela sporthoj med dina bilder. Haha.. Nej då så farligt är det inte. Retas bara. Mötte dig allt uppe på kuröd. Blinkade som en tok men du hade nog fullt upp att tygla bestan kan jag tro.. :yoparty
Stormen ska rastas senast 24 april. Då e det besiktning. Lämnar in mina hjul idag på lack. Så man får ju hoppas att killen med färg sprutan blir klar innan det är dags för domen på sbp..

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO