Är det dvalatid nu
Är det dax att ställa av?
Den här säsongen har gått fort , men roligt har man haft . Många trevliga åkturer och goa gubbar man träffat Jocke W , Sandin , Kozma, m.fl .
Jag har haft toppenkul med er
En av de mest posetiva sakerna den här säsongen är att min teknik och körning har blivit lite bättre än vad den var föregående år för mig. Det måste jag tacka mina nya däck som jag prova för första gången den här säsongen. (Continental Race Attack Street) så nära bandäck man kan komma men som är godkända för gata. De passar min körstil ypperligt. Och ja ni vet vad jag tjata om de däcken på samåkningarna men jag kan inte låta bli. Fler borde prova dem.
Tre bandagar hann man med i år Gelleråsen , Falkenberg och Anderstorp. Inte illa. Nästa år kommer jag satsa på att det blir minst dubbelt så många fler bandagar och kanske en annan hoj , men har inte bestämt mig ännu om hojbytet.
Tack till er alla som var med på samåkningar i år och gjorde samåkningarna till toppendagar
.
För att överleva vintern så får det bli lite gokart /fiddy eller annan aktivetet för min del.
vi ses
GixxerTina