terve grabben .har själv slitigt ner så att bulten knappt går att skruva bort på barkbastern..men har skitsnygga skydd till dig tar med ett par st,,dom syns knappt funkar sk,t bra,, la senast hojen i måndags det var lite isigt på morgonen till jobbet, blir det någe elda i tunnan på valborg???ps fick 9st fälgar av MARTIN L igår, highland hojen var en snygg skapelse fan vad grymm.kommer att få prova den i sommar,har nu gjort 45 st par med slanglöst..ds
Lasse/RaceMe och jag betalde in igår men de märker du väll när du kollar
Jag har svetsade plattor under fotpinnarna kommer jag att behöva sätta på plast under som oxå eller går det bra ändå?
Tjena!
Är ni sugna på att ha en massageterapeut på plats för en billig penning för varje behandling???
kanske kan vara ganska skönt efter en dags körning och nån vurpa att få kroppen uppmjukad?
//Mcbudet
Jag kan behandla för en billig penning men ni kanske hellre vill ha en snygg klen tjej?Jag bokar lätt upp en behandling första o sista dan (om det blir shysst pris då jag e fattig haha ) Guld värt med massage efter bastun!!
Jag kan behandla för en billig penning men ni kanske hellre vill ha en snygg klen tjej?
Jag kan behandla för en billig penning men ni kanske hellre vill ha en snygg klen tjej?
Jag måste tyvärr lämna min plats till förfogande. Förste reserv är väl för tillfället nr 59. Jesper "joppe" Nielsen. Om du vill ha platsen (som jag redan betalt) så får du skrika till här i tråden så PM:ar jag över betalningsuppgifter till dig.
Synd, men sänd över info till Joppe så blir han nog glad. Han åker i samma buss som Dawan, så nu kommer båda med...
Jag måste tyvärr lämna min plats till förfogande. Förste reserv är väl för tillfället nr 59. Jesper "joppe" Nielsen. Om du vill ha platsen (som jag redan betalt) så får du skrika till här i tråden så PM:ar jag över betalningsuppgifter till dig.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|