Zilversurfer
Så, in i träsket igen
Vad är det för märke? Det jag syftade på var Pirelli & Metzeler, säg mig märket så skall jag ta fram det.
Zilversurfer skrev:Vad är det för märke? Det jag syftade på var Pirelli & Metzeler, säg mig märket så skall jag ta fram det.
Gulsnabbtrajja skrev:Tydligen är dunlops raceserie (GP) lite hemligare än dom andra. Har bara en bokstav för tillverkningsåret. Norska dunloprepresentanten ver väldigt hemlig om dessa bokstäver när jag ville ha en tabell. Gatdäcken följer siffermodellen har jag för mig.
Från den tid då Jimmy åkte 250? Då är de nog inte helt dagsfärska!Goodstuff skrev:Eftersom däcken är köpta av Jimmy Lindström torde de vara tämlige raciga men det här är vad som står på däcken.
Framdäcket är ett KR844 och enda koden jag hittar lyder: 32905
Bakdäcket är ett KR388 och enda koden på det lyder: B190045
Mattias skrev:Båda numren slutar på 5 som i 1995, Jimmy körde 250R 1996. Dina däck är nio år gamla.
Kanske.
Kräng dom fortGoodstuff skrev:Jag kanske har gjort ett kap då alltså! Grymt.
Mattias skrev:Båda numren slutar på 5 som i 1995, Jimmy körde 250R 1996. Dina däck är nio år gamla.
Goodstuff skrev:Lägg upp en bild på din hoj istället för andras. Fegis.
Kräng dom till Nyteknik, tänk på att däcken är dubbelexare nu, först Jimmy åsså antikhandlaren Goodstuff Skynda & Fyndastavgren skrev:Kräng dom fort![]()
Nyteknik skrev:Oj, oj. Goodstuff som så väl behöver all hjälp han kan få har däck från forntiden.![]()
Nyteknik skrev:Att få upp farten.![]()
NoFFkeFF skrev:Hehe, catfight mellan två stycken som inte ens fått ihop mopparna till första träningspasset![]()
Gubbstuff med däck från kanske forntiden och Nyteknik med en hoj från samma påstådda tid![]()
![]()
Goodstuff skrev:Nog för att jag vågar bejaka min kvinnliga sida men catfight?![]()
Jag har fler däck än det setet. Duger säkert åt mig första gången på regn dessutom. Annars kan jag ju alltid burna upp dem.![]()
oFFkeFF skrev:Jag har faktiskt en misstanke om att de inte är så gamla ändå..
Ni slåss ju som kärringar, så det blir catfight hur ni än bevakar era kvinnliga sidor![]()
Torkel skrev:Gör det rätta, tag Cloetta! Eller åtminstone ring till TL-Racing som sover, äter och skiter Dunlop slicks!![]()
011-167060
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |