Takk alla ni som va och åkte i dag, Det va skitkul!! :yopart
Absolut inte sista gången!![]()
Takk alla ni som va och åkte i dag, Det va skitkul!! :yopart
Absolut inte sista gången!![]()
ja . de var trevligt med en liten tur![]()
Tack alla pojkarna! Kurvigt sköna mil!
Ger mersmak!
KUl med nya & nygamla ansikten!
Solen ska skina på söndag - som det ser ut nu iaf!
Ny hojtur!
![]()
Hej igjen alla.
Hadde så kul med er i går, så jag tänkte föreslå en tur som jag skulle ville åka, och det är till Nesodden.
Finns två vägar som jag tror är aktuelle, antingen åker man e18 till Ski och ut på nesodden, har inte vart der själv än, men skall va riktigt kurviga vägar ute på Nesodden.
Eller så ta man den långa vägen dit. Årjäng - Ørje - Halden - Sarpsborg - Fredrikstad - Moss - Drøbak - Nesodden
Hadde vore kul om vi åkte et gjäng.
Vet inte riktigt när jag kan, men om det är fler som vill va med, kan vi vel kolla en dag under sommaren som det passar för flest. Ju fler desto bättre.
låter som en trevlig tur. långa vägen dit och korta hemde blir strax under 50 mil ca . lagom kvälls tur
![]()
låter som en trevlig tur. långa vägen dit och korta hemde blir strax under 50 mil ca . lagom kvälls tur
![]()
Håller med om att det låter som en trevlig tur. Men en kvälls tur Raaydu som inte ens hade tid å följa med på en som va runt 30mil igår utan vek av efter brudfjället
Håller mer med om att det är en lagom dagstur med fika mm
![]()
Snacka går ju!
Läge på söndag då?
Kl 13 på Preem! Eller tidigare? Vackert väder i sikte!
Vem är på?
![]()
Ja e på. inget regn bara...
![]()
Snacka går ju!
Läge på söndag då?
Kl 13 på Preem! Eller tidigare? Vackert väder i sikte!
Vem är på?
![]()
Tidigare tycker jag, om vi ska ta norge turen nu på söndag. Då hinner det inte bli så sent/mörkt innan vi är hemma igen. Lättare å se vägen med mörkt visirSka se om farsan ska med
![]()
anng. Nesoddenturen.
Meningen med å ta Örje - Halden og den vegen er for å unngå tråkiga motorvägar. Jeg er oppvokst i Sarpsborg, så jeg er ganske kjent halden - moss, og det er mange fine vägar, så man slipper e6'an. Men vegen mellom Örje og halden kan va sisådär. Så jag tenkte jag skulle kolla vägen der innan vi åker, finns en annan väg från Örje till Halden, som ochså skall va rätt rolig.
Jag hinner tyvärr inte kolla den vägen innan i morrn.
Men får jag föreslå Söndag 4 Juli? Då skall jag hinna kolla vägarna. Kom med synpunkter, kanskje vi kan ta det senare? Jag vet inte. Det enda jag vet är at jag inte vil dra er med på en tur med dårliga vägar.
Det där med vägar som är dåliga kan man inte hålla koll på tycker jag, ena dan är den fin nästa har de vart där å grejat. Så för min del spelar det ingen roll om vi kör imorgon lr nån annan dag, kan gärna ta en tur till Norge imorgon bara vädret är okej. Tycker det ska bli skitkulnär vi än tar den.
Om vi kör dit imorgon kanske kl10 är bra vid preem, då är vi i Årjäng ca 10,45 lr nåt sånt.
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |