Vi försöker i morgon måndag istället..
11.00 på preem?
Dyker nog upp
Vi försöker i morgon måndag istället..
11.00 på preem?
tack för en rolig tur i dag.
roligt att träffa er igjen. hur går det med däcket TRS?
Nån som har kunskapen, prylarna och viljan att hjälpa en broder i nöd?
Hänger me till Bike på lördag om mitt bakdäck kan hålla andan tillräckligt länge! Vilken tid sticker vi isf?Jag åker gärna ner till bike, sen beror det på vädret om det blir mc. Vi som ska ner kanske kan samåka om det är dåligt väder.
Vilka har anmält sig till Gelleråsen?
Hänger me till Bike på lördag om mitt bakdäck kan hålla andan tillräckligt länge! Vilken tid sticker vi isf?
Behöver väl inte knacka på dörren först!?! Räcker väl att åka härifrån 10? Men mitt bakdäck hyperventilerar, så jag tänkte att jag kunde låna din Honda, så kan du väl ta Trajan? Snälla, snälla, snälla!Ser ut att bli hyfsat väder!
Öppnar 10.00 vad jag förstår. Samling 08.30 på Preem?
Behöver väl inte knacka på dörren först!?! Räcker väl att åka härifrån 10? Men mitt bakdäck hyperventilerar, så jag tänkte att jag kunde låna din Honda, så kan du väl ta Trajan? Snälla, snälla, snälla!
Ja, varför inte?! Bara jag får hoja så!Edit:
Du kan få låna XT:n haha...
Jepp, kanon!Trevligt nere på Bike idag
å roligt att det blev lite race med Dick på hemvägen
Absolut! De tycker jag ce! Du har ju bra lokalsinne! Å är teknisk! Å coolugn!Får kika på det där Nisén
Trevligt! Välkommen till "peta linjen"! Ja, en nuna känner man ju igen! Har iaf en resa, typ längre, på G...... Kanske vill me? Du o nunan!Nu är det på go tid att jag skriver nåt här nu. Så nu vet ni vart man kan hitta mej Så bara hojta till när det blir nåt körande nånstans
och så var detta också http://www.litefm.se/vimmelviewer.php?id=102&mapp=1&bild=117
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari