Har kan vi fortsätta vår diskussion om vackra Åmål!
Ja hur står det till med "brudfjället" eg, nån som har åkt där på sistone?
Ska hem till "världens näst bästa småstad" och hälsa på lite polare, lär nog bli en tur mot tisselskog-håverud för att pumpa lite adrenalin.
Låter som ni hade det trevligt på turen idag ska försöka följa med nästa gång. Hade varit roligt å träffa lite sporthojs folk från Åmål
Sällskapet var det absolut inget fel på. Alltid roligt med nya bekantskaper. Vädret var det dock lite sämre med, men det kommer garanterat fler tillfällen!
Om vi tagit brudfjällsvägen i det vädret igår...
http://www.youtube.com/watch?v=Y4mBQmOzJac
Jag hade inte varit hemma än..
Vad säger ni grabbar, om solen skiner, kanske en ny runda på lördag?!?
Övning ger färdighet!
Vilka är ni som kommer från åmål?, vi kanske har trängts i baren på HC eller eller stått och vinglat bredvid varandra utanför Ceylan på lördagsnätterna i jakt på en pizza och vart odrägliga
Fredrik, 35 år. Inflyttad för 10 år sen från Jönköping via Göteborg. Håller på HV.
(Gött förresten att hockeyn är igång igen. Blir lättare att överleva vintern då.)
Mig har du nog aldrig sett på HC heller. Möjligtvis på XO nån gång om det var bra musik.
Vilka är ni som kommer från åmål?, vi kanske har trängts i baren på HC eller eller stått och vinglat bredvid varandra utanför Ceylan på lördagsnätterna i jakt på en pizza och vart odrägliga
Jocke, också 35 år, utflyttad åmålit till Örebro för 1,5 år sedan. XO är nog det bästa stället, på sommaren iaf.
Krokodilen vet jag vem det är, Tösse skolans herre på täppan
Den s-kurvan är ungefär 2ggr av 10 då man kan hänga rejält där, brukar va totalt vilsna turister i den sektionen som är överallt utom på sin sida av vägen!
Fan,,, Byman!!! Kul!!!! Jag kör ju inte så mycket sporthoj men Xr´n är go på brudfjället.
Mvh Christer
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |