Hunden är så liten att den får plats i plånboken (= börs)Börsras = Säckens namn på våran hund, en Jack Russel terrier..
Jag kommer till Preem i morrn.
Kul me hojtur!!
Hunden är så liten att den får plats i plånboken (= börs)Börsras = Säckens namn på våran hund, en Jack Russel terrier..
Jag kommer till Preem i morrn.
Ledsen Danne, men jag kan inte göra annat än att lämna walk-over! Inget kul alls!Är det bara jag som åker upp den 27:e eller är det någon mer som bokat?
Har ordnat en skåpbil för transport av hoj den dagen, men känns onödigt att låna den om jag åker upp själv.
//Danne
Hoppas på mer rally än ras
Nog blev det rally alltid! Hur vare på Kinnekulle? Regnigt eler ok?
Någon som är sugen på å köra?
Jag hade tänkt åka på det här http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=7889 nån annan som är sugen på å följa med om vädret är bra?
Sen kan jag ju fråga om det är nån som är sugen på å åka ner till uddevalla å kolla på VM i motocross 2-3 juli?
Fatta inte riktigt. E de en typ av crusing eller är det en "tävling"?
Sitter med nallen på hörnan nu så kan ha med ölen att göra att ja inte fattar?
Ta det vackert på näsvägen. Snabelbilen har varit ute och lagat lite skador. Ut till mig är det lagat på 2-3 ställen . Hur det ser ut längre ut vet jag inte.
Jag hade tänkt åka på det här http://www.svmc.se/templates/Event.aspx?id=7889 nån annan som är sugen på å följa med om vädret är bra?
Gärna!Sen kan jag ju fråga om det är nån som är sugen på å åka ner till uddevalla å kolla på VM i motocross 2-3 juli?
Tack för info! Hur är läget annars?
Jo tack det knallar på. Kroppen läker efter operationen ifjol och funkar betydligt bättre än förut . Var en härlig känsla i höstas när jag körde hoj första gången efter ingreppet. Allt gick ju så mycket mjukare! Har en bit kvar men det fixar sig allteftersom.
Jag bestämde mig nu för att åka Knix i Kristinehamn på söndag. Nån mer som tänkt åka dit?
Ingen?
Får hoppas på bättre väder å bättre (slätare) vägar nästa gång
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024