Zee skrev:2153013Vad fick du för den?
..håller med varenda ord. Detta är inte slutet av ditt hojliv, du kommer igen . Det är inte hojen som kör utan du som vrider rullen. Tycker att det var ett moget och bra val.Teddy skrev:2152843Äsch, sluta gnäll, det är ingen katastrof. Katastrof är när människor dör. Din f d MC är bara en pryl, du kan när som hellst köpa en ny. Din hälsa är däremot ingen slit-och-släng-pryl, den har du bara en av och reparationsmöjligheterna är begränsade. Du gjorde helt rätt, det krävs självbehärskning för att köra sporthoj och om man inte har det så ska man inte ha någon sporthoj. Livet börjar och slutar inte med en MC, det finns så mycket mer. Du gjorde ett bra val.
Herman skrev:2153020Den är inte såld står som försäljningsuppdrag på MC-varuhuset. Tror de var något som skulle kolla på den idag. Men han ville inte ha med helsystem så då blir de nog ingen deal.... Får se vad som händer...
(Nej, detta är ingen annons, så ta de inte som en sådan)
Zee skrev:2153030Nej, jag är mest nyfiken på vad du får för den?
En blejd-1000 -06, med vadå till (förutom helsystemet)?
Herman skrev:2153081Tror den ligger ute för 129,900:- de sitter hondas larm, pcIII, helsystem, luftfilter... Sitter väl grejer på för 35.000:- kanske...
peteR1000 skrev:2153092Du förlorar ganska mycket på dealen med andra ord...
Herman skrev:2153125Ja de skulle man väl säga.. med de kostar väl att ha hoj. Typ 263,16 kr/mil
Kevorkian skrev:2153143Varför säljer du den inte privat istället? Antar att dom ska ha sin del av kakan..
Tycker iaf att du taget ett moget och riktigt beslut!
Verkligen. Är det en svart/röd kan jag tänka mig att byta mot min motard+pengarKevorkian skrev:2153143Varför säljer du den inte privat istället? Antar att dom ska ha sin del av kakan..
Eskilsson skrev:2153542Ett tips.
1. Hämta tillbaka hojjen genast.
2. Boka ett par almänhetens bankörningsdagar. (Skit i tävlingar och licensträningar)
Obs! Kör inge gata innan du varit på banan.
3. Kör bana
Kör sällan fort och aldrig riskabelt på gatan längre, och inte dricker jag häxblandningar heller.
slangarn skrev:2152582Vem f*n kan hålla igen?
Skulle jag sälja min hoj skulle mitt liv kännas meninglöst och trisst.
Nej i med nästa växel och våga lev livet fullt ut som om dagen skulle vara din sista.
Och mig!Eskilsson skrev:2153542
När du sen har kört bana ett par gånger kommer du märka att det du trode va "köra som satan" när du gasar lite på gatan. Är igentligen bara pattetiskt och inte särsilt hissnande och spännande. Man bara riskerar sig själv och andra.
I alla fall är det så för mig.
Kör sällan fort och aldrig riskabelt på gatan längre, och inte dricker jag häxblandningar heller.
Eskilsson skrev:2153542Kör sällan fort och aldrig riskabelt på gatan längre, och inte dricker jag häxblandningar heller.
JAG ÄTER HÄLLRE 100KG. SKIT ÄN SÄLGER HÖJJEN !!! SÅDEÄSÅHerman skrev:2152527Om ca 75 min så kommer jag vara hojlös... Ska sälja iväg (kommer stå som försäljnings uppdrag) min fina cbr1000rr, känns lite tungt men de är de enda rätta jag kan göra. Om jag inte vill bli "en i statistiken".
Men de känns inte så kul kan jag säga.... Så då slipper ni se mig på vägarna, säkert några som blir glada skulle jag tro.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari