Ångest?

dukken

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
ktm duke
Har drabbats av ångest av alla inkäöp till mc, men förhoppningsvis ska det vara en bra "investering" även av mig som student...förhoppningsvis får man igen mkt av pegnarna när man senare säljer sin hoj....eller? :p

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
Ja.
dukken skrev:
Har drabbats av ångest av alla inkäöp till mc, men förhoppningsvis ska det vara en bra "investering" även av mig som student...förhoppningsvis får man igen mkt av pegnarna när man senare säljer sin hoj....eller? :p

Själva inköpet förlorar du inte så mycket på. Det är att hålla skiten rullande som kostar pengar. Blir alltid en massa oförutsedda utgifter...

\Masonit

dukken

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2005
Hoj
ktm duke
Masonit skrev:
Själva inköpet förlorar du inte så mycket på. Det är att hålla skiten rullande som kostar pengar. Blir alltid en massa oförutsedda utgifter...

\Masonit

Jo men förhoppningsvis är det värt det, sådan underbar känsla, folk som inte kör kan inte förstå!!!

Coola Ola

Guest
dukken skrev:
Jo men förhoppningsvis är det värt det, sådan underbar känsla, folk som inte kör kan inte förstå!!!

Du predikar för de redan frälsta, min vän :tummenupp

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
dukken skrev:
Jag söp upp 2500 igår.. jag har ångest..

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Bart skrev:
Jag söp upp 2500 igår.. jag har ångest..

Det tycker jag du ska ha också! Det är typ min årliga budget för puben! Om jag äns kommer upp i det.
Galet att dricka upp så mycket pengar ju.... :fatta!

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Bart skrev:
Jo... men det var kul! :tungan

Kul har inte med saken att göra! Det är dumheter helt enkelt! Lägg dom på något vettigare, bensin t.ex! :fatta!
:fyllisar kan du vänta med tills du är pensionär och inte längre kör hoj :tungan

Bart

Ny medlem
Gick med
13 Nov 2004
Hoj
Husa..
Hinkas skrev:
Kul har inte med saken att göra! Det är dumheter helt enkelt! Lägg dom på något vettigare, bensin t.ex! :fatta!
:fyllisar kan du vänta med tills du är pensionär och inte längre kör hoj :tungan
Jag har pengar så jag kan köpa bensin åxå.. å visst har det väl med saken att göra att jag iaf hade kul.. vore ju värre om jag hade haft tråkigt!

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Bart skrev:
Jag har pengar så jag kan köpa bensin åxå.. å visst har det väl med saken att göra att jag iaf hade kul.. vore ju värre om jag hade haft tråkigt!

Den som ändå hade haft råd att supa upp 2.500:- och sedan ändå ha råd att tanka....

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Hinkas skrev:
Det tycker jag du ska ha också! Det är typ min årliga budget för puben! Om jag äns kommer upp i det.
Galet att dricka upp så mycket pengar ju.... :fatta!
Jag ska nog inte säga hur mycket deg man spenderat på krogen under de två år som jag vrit singel nu senast.....kan säga att jag inte sparat en spänn under dessa månaderna.....de du....

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Mingves skrev:
Jag ska nog inte säga hur mycket deg man spenderat på krogen under de två år som jag vrit singel nu senast.....kan säga att jag inte sparat en spänn under dessa månaderna.....de du....

Visserligen sparar jag heller inte en krona per månad, förutom att jag lade undan 2000:- förra månaden, men jag går inte på krogen mer än kanske 4ggr per år.

Mingves

Old Fart
Gick med
2 Mar 2005
Hoj
Husqvarna 701E x2, KTM 890 Adv R, Husqvarna 701SM Tenere 700 -20 KTM EXC300 -12, -04 KTM 660 SMC, -03 Triumph speed four, -00 Husaberg FE400e
Hinkas skrev:
Visserligen sparar jag heller inte en krona per månad, förutom att jag lade undan 2000:- förra månaden, men jag går inte på krogen mer än kanske 4ggr per år.
Hehe, jag kanske ska tillägga att jag har konstant ångest över hur mycket jag spenderar på krogen, Men igår var jag duktig och då blev det bara 69kr på burgare och 250 på bira +15 för garderob:tummenupp

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Mingves skrev:
Hehe, jag kanske ska tillägga att jag har konstant ångest över hur mycket jag spenderar på krogen, Men igår var jag duktig och då blev det bara 69kr på burgare och 250 på bira +15 för garderob:tummenupp

Dutti idiot :)

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Mingves skrev:
Jupp, man borde inte men det är mycket man inte bör:)

Ja precis ; ). Igentligen borde man inte slösa massa tid på att sitta på jobbet sådana här dagar heller, men man måste ju göra vissa saker ibland.

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07
Haha, köpa hoj och tro att det är en investering! :rofl
Ligger du på gränsen pengamässigt när du räknar på inköp, bensin och försäkring så är i personlig konkurs!

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...