TomK skrev:Sitter på ålderdomshemmet och berättar: "jaa, mina små barnbarn, när jag började köra motorcykel på 1900-talet, då hade de minsann hjul - två stycken... Då wheelade man inte genom att förprogrammera tricksen, så som ni gör nuförtiden. Näe, då fick man verkligen jobba för att posera. Det var tider det <skakar på huvudet vid tanken>, jaaa jäklar i min låda..."
Tom Byron skrev:Glöm inte att lägga till att de körde fortare på den tiden, alla jävla gubbar som man träffar på mackar å dyl, ska jämt tillägga att de körde fortare på sin tid(!) på sina trajor mm........ " å på den tiden var det inte tal om några bromsar" Yada yada yada........
Rigge skrev:Dom körde säkert fortare än dig.
Tom Byron skrev:Säger killen som blev frånåkt på Midlanda
Rigge skrev:HUUUUUUUUUUUUUUUR visste jag att det skulle komma upp? Jaja.... så var det.
Conrad skrev:Är det här verkligen yamahas officiella bilder?
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |