Årets första dödsolycka på MC!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Puhh... tur att det inte var sant :skrämd Men jäkligt bra gjort, du kanske har räddat någon stolle från att göra någonting förhastat i trafiken :tummenupp Inte för att man går runt och tänker på denna tråden men den finns där någonstans i bak huvudet iaf :hej

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Personligen tycker jag att alla olyckor bör få en egen tråd. Vi kan lära mycket av andras misstag och kanske kan vi genom att sakligt diskutera olyckor här på SH rädda några kamrater från att göra samma misstag som de förolyckade gjorde. Att blunda för fakta och stoppa huvudet i sanden kommer inte att minska mc-döden i sommar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vi vet nu trådens syfte och vi vet hur vi vill ha det. Dör någon ska det sörjas om man känner personen eller känner medlidande med familjemedlemmar. Vad som inte ska ske är att trådarna spårar ur till personangreppsinlägg osv. Blir det så kommer jag ta bort alla inlägg i tråden som är knas och låsa tråden.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Om jag kör ihjäl mig under året skulle jag gärna vilja ha en tråd där folk som känner mig kan beklaga sig... men om någon slutar köra hoj pga det ska jag spöka för honom för all framtid :angel

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
"Skämtet" nu verklighet..

Pewo skrev:
Åke kan gå och sätta sig i båset, utvisning i minst 2 min :smasha . Fan du får inte skrämmas så där :ajjabajja Men det funkade att skrämma skiten ur mig iallafall

Sitter och pratar på MSN med en tjejkompis(nätkompis). Vi har pratat i snart två år dagligen förutom sista veckan som det varit tyst därifrån. Frågade idag om anledningen till tystnaden..

Tydligen avled hennes kompis i Torsdags(18/2) efter att ha fått sladd med isn mc och kolliderat med ett träd på Hallandsåsen. Han var 26 år.

Verkar som sagt som denna tråd plötsligt blev på allvar. Någon som vet mer?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept