Jazen
med licens to kill
togs klippet bort ?
Det är mindre pappersjobb och mindre ansträngande att skriva ut en böter än att jaga en tjuv
Ska redigera bort lite saker bara! Åter kommer!
jo men dom vet ju fortfarande inte vem som e innanför hjälmen!!!
Jo för i början av filmen visade föraren sitt ansikte precis innan han hoppa på hojen. Du såg också reg.nr til kompisen samt hans ansikte
Hur fungerar det då med en fartkamera
I den ursprungliga fimen visades både kompisens regplåt + anskiket och en bakhjulskörning i 200 knyck. Om ni tycker att detta är helt ok och att du inte hade haft något imot att finnas på tuben med en regplåt kopplad till dig + ditt tryne inspelat och sedan kör på detta vis så fine.
Jag skulle då inte känna mig säker i den situationen och därför rådde jag ts att redigera bort ansikten och regplåtar så det slipper bli tråkigheter i framtiden,.
Men som sagt ni som tror ni inget har att förlora be my geust var ju djävligt tokigt av mig att försöka vara hjälpsamm
Va alla verkar vara smarta på detta forum alltså, Jag menade vid bilkörning då nissen påstod att det är bar gärning som gäller.
En fartkamera är inte på bar gärning utan ett foto med aktuell hastighet och en bild på föraren= böter och indraget kk i värsta fall.
Va alla verkar vara smarta på detta forum alltså, Jag menade vid bilkörning då nissen påstod att det är bar gärning som gäller.
En fartkamera är inte på bar gärning utan ett foto med aktuell hastighet och en bild på föraren= böter och indraget kk i värsta fall.
Ska redigera bort lite saker bara! Åter kommer!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|