Årets oskuld förlorad (Med min privata)

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Jobbar extra på ava mc på helgerna så när jag vaknade i morse och såg att det va strålande solsken och klarblå himmel fanns det inget annat val än att plocka fram käätie, visserligen -8 (men va fan man e vällan viking :cdevil) torr och fin asfalt va det också... sen på eftermiddagen när jag åkte hem så hade tempen stigit till 0 så då kände jag att jag bara måste ta en sväng... så drog runt ett par varv i sthlms innerstad och skrämde lite folk med min anabola matade moped.. och ja jag åkte på bakhjulet så mycket det gick :yoparty

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
D-MAN 660 skrev:
Jobbar extra på ava mc på helgerna så när jag vaknade i morse och såg att det va strålande solsken och klarblå himmel fanns det inget annat val än att plocka fram käätie, visserligen -8 (men va fan man e vällan viking :cdevil) torr och fin asfalt va det också... sen på eftermiddagen när jag åkte hem så hade tempen stigit till 0 så då kände jag att jag bara måste ta en sväng... så drog runt ett par varv i sthlms innerstad och skrämde lite folk med min anabola matade moped.. och ja jag åkte på bakhjulet så mycket det gick :yoparty

Hur länge har du jobbat extra på Ava??
Jag ska jobba där hela sommaren, börjar typ 6 juni. Kommer du jobba nåt där i sommar?

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
ceasar skrev:
Hur länge har du jobbat extra på Ava??
Jag ska jobba där hela sommaren, börjar typ 6 juni. Kommer du jobba nåt där i sommar?

Kommer att jobba där så mycket som det är möjligt.. lär ju bli nån lördag man inte orkar.. e ju lite drygt att jobba 6 dagars veckor hela tiden.. vart ska du jobba , tillbehör eller kläder?

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
Attans, iofs har man ju lattjat på isen hela vintern, men ingen asfalt än så länge... Men nu börjar vägarna ligga bara, ska nog våga sig ut snart...
F.ö, Danne så blev det en blixtvisit till Sthlm, bara ner å vända, därför jag inte hörde av mig. (skulle vatt mitt i natten)
Hoppas på att ses i Ume, Ske-å, Midlanda, mm i stället.
Moppen verkar iaf fin som snus :tummenupp

Last edited:

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
D-MAN 660 skrev:
Kommer att jobba där så mycket som det är möjligt.. lär ju bli nån lördag man inte orkar.. e ju lite drygt att jobba 6 dagars veckor hela tiden.. vart ska du jobba , tillbehör eller kläder?

Ska jobba uppe med Olsson mest, men rycker nog in på reservdelar när Svante eller nån går på lunch.. Inte så mycket helg för min del tror jag.
Vart jobbar du? Är det bara extraarbete för dig eller?

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Jo blir nog bara helger.. måste ju ha ett heltidsjobb så jag får buda på veckorna istället.

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduper Hertig 2015.
jesseboy skrev:
Attans, iofs har man ju lattjat på isen hela vintern, men ingen asfalt än så länge... Men nu börjar vägarna ligga bara, ska nog våga sig ut snart...
F.ö, Danne så blev det en blixtvisit till Sthlm, bara ner å vända, därför jag inte hörde av mig. (skulle vatt mitt i natten)
Hoppas på att ses i Ume, Ske-å, Midlanda, mm i stället.
Moppen verkar iaf fin som snus :tummenupp

Jorå nog kommer jag och moppen upp och åker i umeå.. ev skellefteå i sommar.. midlanda är spikad i iaf :tummenupp :tummenupp

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024