Årets sämsta film? (mc)

roadwraith

All guts, no glory
Gick med
30 Dec 2007
Hoj
Moto Guzzi 1200 sport 07
Tycker om torque fast den hade kunnat vara 1000 gånger bättre. Fast Början på filmen är bara sjukt bra när de två bilarana tävlar och han bara totaläger dem.

Sen någonstans mitt i filmen går allt åt helvete när den ska ut med sporthojar bland palmträd mm. Men innan des så är den grymt skön och det rycker i hela kroppen att.

Bikerboyz är inte riktigt lika bra men den är sköna MC stunts i sig då och då

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Biker Boys :yoparty

Fatta HayaBUUUZZZAAAAHH e fetaste hojen. Fatta hur snabbt den kör!!!!! Snabbare än din ZUZZUCKI grabben!! :rofl

"Heard from the horses mouth" :fyllisar

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Sen någonstans mitt i filmen går allt åt helvete när den ska ut med sporthojar bland palmträd mm. Men innan des så är den grymt skön och det rycker i hela kroppen att.

Man kan ju undra om regisören till Torque trodde att den lilla filmpublik som skulle se denna värdelösa rulle inte skulle lägga märket att att hojarna hade annan gaffel, offroad-däck och crosstyre i scenerna som utspelade sig ute i bushen:crash :brinnerup

Slutet var så förbannat uselt. Svänga 90 grader med en hoj i 300 km/h mitt inne i stan, pyttsan.

grillchirre

Bryt mönstret...
Gick med
15 Jan 2008
Hoj
SV1000S -06
:hihi Torque: en given titt må jag säga, det räckte med att kolla 20 sek på den där YT-videon för att komma fram till det.

Den verkar vara totalt helsämst, på ett bra sätt :yoparty

MrMalm1

yeea
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
Aprilia rs 125 *inlöst/SÅLD*
På tal om dåliga hoj filmer och sånt, så om mna kollar mot slutet i transformers på hojscenen då en snubbe plockar upp en Aprilia RSV Mille 1000 Factory och gasar iväg, men de e väl ändå en V-Twin i en sådan va?:näsblod

men ikke i den scenen, då har den helt plötsligt en rad4 som sjunger när han gasar iväg:brinnerup

Han gör även en helt perfekt lowsider och glider sedan på rygg och har ihjäl en fede stor robot:gnissla

stör mig på de som faen varje gång ja ser filmen:mad:

jompa25

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2005
Hoj
ingen
Slutet på MI II Är rätt så dålig när dom hoppar runt på berget och skjuter på varnad. Fattar inte hur fort man kan byta däck heller..
Och dess utom har dom värken hjälm eller skyddsutrustning.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Här har ni en skön MC sekvens, 40 år på nacken, men coolt iaf! speciellt som hoppet verkligen utfördes, utan CGI & vajrar! respecct!!! :tummenupp [YOUTUBE-ID]UNmzJdqdhxQ[/YOUTUBE-ID]

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Ok det är crom och fransar men ändå bikes
[YOUTUBE-ID]jHglhwcwO8I[/YOUTUBE-ID]

Fahrer

SMC BKK/SHK Instruktör
Gick med
24 Apr 2005
Hoj
GSXR750 SRAD ratbike
Här har ni en skön MC sekvens, 40 år på nacken, men coolt iaf! speciellt som hoppet verkligen utfördes, utan CGI & vajrar! respecct!!! :tummenupp [YOUTUBE-ID]UNmzJdqdhxQ[/YOUTUBE-ID]

En av mina favoritrullar... Läste någonstans att det inte var Mcqueen som utförde hoppet själv, men dock inte illa för att vara 40år + länge sedan. :yoparty

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Helt korrekt, det var Steves bäste vän, Bud Elkins som gjorde hoppet!
Men det var mest för att filmstudion inte tillät McQueen...han var tydligen helt galen så fort han kom i kontakt med snabba fordon...:)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Helt korrekt, det var Steves bäste vän, Bud Elkins som gjorde hoppet!
Men det var mest för att filmstudion inte tillät McQueen...han var tydligen helt galen så fort han kom i kontakt med snabba fordon...:)
Semisant.
Filmbolaget som Steve var knuten till förbjöd honom flera gånger att köra MC pga skaderisken.
Skulle vara väl mycket dubbelmoral att låta honom göra hoppet i filmen då.
Trots att han tävlade mycket på¨MC under psedonym.
Har jag hört.
Sant?
Kanske.

Dan_the_man

Reno Raines
Gick med
10 Jan 2008
Hoj
Honda CBR 1000 F
Vafan... Det görs ju inte så mkt mc-filmer så vi får nöja oss med dom =)

Jag har sett MYCKET sämre filmer än Biker boyz och torque... Dom går an... pga alla fina hojar å tjejor :D

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!