dom svängarna du räknade upp låter toppen!
tackar
dom svängarna du räknade upp låter toppen!
skump skump ;-)
motorväg blir de inge av med, de blir mindre vägar. jag skulle kunna släpa med er till Rimbo å åka en bit av Riala som har lite soft kurvig väg mot åkerberga från Norrtälje hållet. men de blir en lång repa då, eller typ lapplansväsby mot Gottröra med paus, sen mot rimbo vidare mot finsta sen gammla vägen antingen mot riala å åka lite riala till åkersberga eller åka från finsta till roslagstoppet gammla vägen mot Brottby för att åka förbi österåker å komma fram till Å-berga å sen köra svinninge å bogan till vaxan ..
men de är ju en rätt lång sväng.. kanske är en sommar sväng?
hur många mil snackar vi då ungefär. kommer jag att behöva stanna och ställa ventilerna efter halva sträckan
Fan va kul... Jag vill me... men får se om jag orkar... jobbar till 06.30 sön morgon och börjar 18.30 igen... Men ska försöka...
motorväg blir de inge av med, de blir mindre vägar. jag skulle kunna släpa med er till Rimbo å åka en bit av Riala som har lite soft kurvig väg mot åkerberga från Norrtälje hållet. men de blir en lång repa då, eller typ lapplansväsby mot Gottröra med paus, sen mot rimbo vidare mot finsta sen gammla vägen antingen mot riala å åka lite riala till åkersberga eller åka från finsta till roslagstoppet gammla vägen mot Brottby för att åka förbi österåker å komma fram till Å-berga å sen köra svinninge å bogan till vaxan ..
men de är ju en rätt lång sväng.. kanske är en sommar sväng?
ja, nu håller du en barnslig nivå, jag kanske skulle ha föreslagit en moped istället?!
Det är väl bara att köra utan så mycket stopp så går den repan ganska fort...
Och du kör ju så FORT så då är det väl inga probs va....
håller tummarna att vi får se dig på söndag
ridinlo. hoppas vi får se dej då.
vi hoppas att du orkar upp och kommer dit,
*håller tummarna*
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |