Modde
KLUBBLÖS
Jag och gumman kommer, så när ni hör nåt som påminner om 2 hysteriska bålgetingar från motorvägen så är det vi som är på inkommande *ler*
Haha det var ungefär vad jag tänkte när ni närmade er avfarten.... =)
Jag och gumman kommer, så när ni hör nåt som påminner om 2 hysteriska bålgetingar från motorvägen så är det vi som är på inkommande *ler*
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180 hur det gick sen är hemlighetsstämplat så ingen vårdnadshavare sätter ett pris på migTack för idag gänget! Skoj med lite åka, även om det gick inflation i pauser... Och hoppas "skjutsoffret" hämtat sig efter åkturen till Å-berga... Nu ska Z-an få ny olja och ställas under kapell. Ses igen 2008!
nu e jag hemma
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180 hur det gick sen är hemlighetsstämplat så ingen vårdnadshavare sätter ett pris på mig
GÜTT fan vad fort mörkret kom
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180 hur det gick sen är hemlighetsstämplat så ingen vårdnadshavare sätter ett pris på mig
GÜTT fan vad fort mörkret kom
haha förstår att du ville vrida på lite .... hojen måste ha gått tungt för dig idag....
tungt? näru men med order om att tat lugnt så passa jag på å gasa lite på vägen hem
Du din gentle man där ändå kändes det som att du ville höja tempot på vägen tillbaka.... hmmm
Hoppas fler kommer inse att vintern inte är här riktigt ännu så det blir en till runda eller två.
de där har du fått om bakfoten Modde
Tack Maxxis och Modde för skjutsen
och tack även ni andra för en toppendag!
Ja, Tack för idag! Mycket trevligt och bra gäng och det var riktigt kul att komma ut och svänga lite även om man stundvis inte hade en aning om vart man var... Men det gjorde inget, va bara hänga med...
Så länge det är torrt på backen så e jag på i alla fall... Bara höra av sig eller slänga upp en tråd...
Tjaa bor du nu i märsta hör du väl nästan när det börjar bratta i mitt garage så då är det bara att dra ut och möta upp för en repa
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|