Årets sista körning 28 Oktober 2007

Status
Ej öppen för fler svar.

Modde

KLUBBLÖS
Gick med
13 Oct 2006
Hoj
en svart fågel
Tack för idag gänget! Skoj med lite åka, även om det gick inflation i pauser... Och hoppas "skjutsoffret" hämtat sig efter åkturen till Å-berga... Nu ska Z-an få ny olja och ställas under kapell. Ses igen 2008!
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180:yoparty hur det gick sen är hemlighetsstämplat så ingen vårdnadshavare sätter ett pris på mig:hej

GÜTT fan vad fort mörkret kom

Last edited:

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
HaHa det var tydligen häftigt att kawan hade varit uppe i 170 ett par gånger... så jag sköt på lite fint till cirkulationsplatsen från donken 180:yoparty hur det gick sen är hemlighetsstämplat så ingen vårdnadshavare sätter ett pris på mig:hej

yepp de va lite jobbigt med alla möten som blända en på vägen hem de vart aldrig mer än 202 på mätarn på hemvägen

Maxxis

Medlem
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
2018, BMW S1000XR
Oskyldigast i Märsta

Fniss, 170? Det vet jag inget om... :tungan

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
2011, BMW S1000RR
Fan ångrar nu efteråt att jag inte följde med det blev ju varm väder idag :) var ute på lite småvägar :tummenupp

ridinlo

Kroniskt fartblind...
Gick med
17 Jun 2007
Hoj
CBR 1000rr -08
Ja, Tack för idag! Mycket trevligt och bra gäng och det var riktigt kul att komma ut och svänga lite även om man stundvis inte hade en aning om vart man var... :D Men det gjorde inget, va bara hänga med...

Hoppas fler kommer inse att vintern inte är här riktigt ännu så det blir en till runda eller två.

Så länge det är torrt på backen så e jag på i alla fall... Bara höra av sig eller slänga upp en tråd...

saeco12

www.bombrepa.se
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Trajja GubbPendlarHoj
Tack för i dag, najs, åker gärna med igen ... bara jag får åka sist :D Kul att träffa människor med olika bakgrund och erfarenhet, med ett gemensamt intresse - åka hoj!

Å nu har jag känsel i tårna med, det känns bra!

Got Torque?

Demonteringsgeni
Gick med
30 Sep 2007
Hoj
CBR954RR
Ja, Tack för idag! Mycket trevligt och bra gäng och det var riktigt kul att komma ut och svänga lite även om man stundvis inte hade en aning om vart man var... :D Men det gjorde inget, va bara hänga med...

Så länge det är torrt på backen så e jag på i alla fall... Bara höra av sig eller slänga upp en tråd...

Tjaa bor du nu i märsta hör du väl nästan när det börjar bratta i mitt garage så då är det bara att dra ut och möta upp för en repa:D

Maxxis

Medlem
Gick med
7 Jul 2007
Hoj
2018, BMW S1000XR
Fast en annan grej... shit vad klumpigt att jag inte hejade på alla er som var med idag... hoppas kunna råda bot på det vid ett senare tillfälle!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar