Jaaa, fast att du är en smygkwakkian ser vi ju på din bild...Kurvmakaren skrev:2568060... vänta lite här nu... undrar vem som vann förra året...
Angående våra hojar så... det kan du ju kläcka ur dig nu när du sålt sur-sukkan och bara har Kwakkan kvar. Tänk bara på en sak... vi har socker hemma! och dessutom så vet jag var din hoj står... ingen bra kombination...
CorbenDallas skrev:2569400Jaaa, fast att du är en smygkwakkian ser vi ju på din bild...
Mån tro du myser nu när det står en redig räserkwakk i ditt garage nu va.
Muhahaha... det var ju fusk har jag för migKurvmakaren skrev:2568060... vänta lite här nu... undrar vem som vann förra året...
Kurvmakaren skrev:2569960Äh... jag har täckt över ful-kawwan med en filt från 80-talet... det sticker så i ögonen på en när man kommer ut i garaget...
Robz skrev:2573140och jag har gällande varvrekord på 33.65
Bingo skrev:2586814Sex minusgrader i morse. Får man ångra sig och rösta på nytt
Alla blir vi visa med tiden... det tar bara längre av denna tid för vissaBingo skrev:2586814Sex minusgrader i morse. Får man ångra sig och rösta på nytt
Av någon anledning har jag tappat lusten att köra på Sturup. Det kan bero på kylan och att det har regnat varje dag i en veckaRobz skrev:2606583Nå?? Hur blir det med detta?
WRT-racing, Landskrona:
0418-13208
...körde i Torsdags... de har helt nya chassien nu. Tiderna är kapade en halv sekund och någon liten 12-åring har numer rekordet på 33.01
Vi måste ju slå det!!!!!
EDIT:
Höör har oxå en väldigt fin bana, med snabba cartar o brutalt fäste....!
Robz skrev:2614513Har legat i hårdträning nu på WRT... och så ÄNDRAR de banan!!
12-åringen har nu det nya rekordet på 35.89, otätt följd av mig på 36.62 - men nu vet jag vem fanskapet är;
Ägarens son som vann Junior SM förra året
Klart vi måste vara bättre än en 12-åring!! När kör vi?
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|