Årsbokslut för Rörken

Gurra H

Nu med hus på vischan!
Gick med
13 May 2003
Hoj
VFR 800FI
Hej!

Då jag är i München och dricker pilsner nästa måndag (visst är det synd om mig) så var det här min sista måndag på Rörken. För visst är det väl så att nästa måndag är den sista vi kör?

Hur som haver så har jag gjort bokslut på min Rörken-statistik som jag fört under året. Jag har "nollat" cykeldatorn före start i varje heat och vid "målgången" noterat värdena.

Jag har lyckats köra 35,7 mil på Rörken under året! Eller 406 varv om man så vill. Summa elva måndagar blev det för min del.
Vissa av oss har väl kört alla måndagar och dessutom fler varv per heat än mig. Det blir några mil för er!

Passar även på att tacka alla Er som jobbat och slitit på Rörken varje måndag! Starkt jobbat! Ingen nämnd ingen glömd!

Ses på onsdag, samt på alla andra fester under vintern!!

Mvh

Gurra

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Japp, det har varit en ruggigt fin Rörkensäsong! Fint väder nästan varje gång och massor med folk. Man kan inte begära så mycket mer. En stor eloge till alla er som gör det möjligt för oss att snurra runt där! :tummenupp

Elis

Uppsala EnduroRunners
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
Fireblade (Såld) & KTM 450 EXC
Yes, det har varit fantastiskt kul, och va me trevliga människor man träffat.

Min första sommar på landsvägsracer är kanon.

:tummenupp :tummenupp

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Ja tackar alla som fixxat och donat med
allt runt rörken! Har bar hunnit med två
måndagar ute på banan men e helt såld,
Hoppas det går bra och att det fortsätter
nästa säsong!
Ne nu gott folk ser jag fram emot ons och massa bira! Ska bara samla ihop lite € så här efter min sena semester! gonatt o pussilipuss på er alla URR'are

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
kan bara instämma.. detta är min andra säsong på hoj.. och hade det inte vart för röken detta år så hade jag fortfarande kämpat med min käzza körteknik !! (säger bara att jag förbättrat mig.. ) :bow till alla som engagerat sig i rörken o slitit som djur!!
TACK! !!!

/z

tobbe

Varför blir det höst?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Diverse...
De e bar å instämm me föregående talare. TACK för allt slit och tid som ni på SMC uppsala och andra har lagt ner för att förgylla våra måndagskvällar.

:bow /Tobbe

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
shit gURRa!
Mätt varv och antal mil på Rörken! Du e ju lika seriös som RörkenGruppen!! :bow
Tack för en härlig sommar RörkenGruppen, ni har gett mig ovärdelig hjälp på vägen till mitt körkort, med allt vad flyt, kurvtagningar och känsla heter.
Än är man ju LÅÅÅÅNGT ifrån full lärd.. men blir man nånsin det?
Tack för att ni låter oss prova på, allt från kurvteknik till kraschteknik, på bana istället för i trafiken :tummenupp :tummenupp

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Håll ut!!!

Men hallå, om jag har räknat rätt så är det endast 30 måndagar kvar till nästa Rörkensäsong (om man inte räknar med 29/9). Det går ju fort, eller!?

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...