När är årsmötet? Jag har inte fått någon kallelse eller någon annan info*. Kan någon posta lite detaljer här så blir jag tacksam.
* Ryktesvägen har jag dock hört att föreningens bärande medlemmar avstår omval. Tråkigt för oss, men förhoppningsvis roligt för dem. De har gjort ett fantastiskt arbete genom åren
Inbjudan årsmöte 2008.
Medlem i Sydskanes Emse inbjuds härmed till ordinarie årsmöte 2008.
Tidpunkt: Söndag 23 November 2008 kl. 13.00-ca 16.00.
Plats: Malmö-Lund regionen. (återkommer via mail och hemsida när vi vet ca antal deltagare)
Eventuella ändringar gällande årsmötet meddelas via föreningens hemsida.
Förtäring i form av smörgåstårta kommer att erbjudas i samband med mötet.
Motioner som medlem önskar få behandlat på årsmötet ska vara föreningen tillhanda senast söndagen den 9 November.
Följande styrelseposter är på omval till detta årsmöte:
Ordförande: Hans Konstenius (avgående)
Sekreterare: Thomas Christiansson (omval)
Suppleant: Tommy Wall (omval)
Suppleant: Stefan Hansson (omval)
Då det är svårt med en valberedning i vår verksamhet löser vi detta genom att be om namnförslag till de olika posterna inför årsmötet. Anmäl gärna dig själv eller en vän via mail senast den 9 november. Vi har tystnadsplikt och berättar inte varifrån namnen kommer.
Följande poster är inte på omval:
Ledamot: Jens Gustafson (Sittande)
V. Ordförande: Kristian Larsson (Avgående)
Kassör: Jane Nilsson ( Avgående)
Kristian och Jane har av olika skäl valt att avgå även om det kvarstår tid på deras period. Nuvarande styrelse har valt att ersätta dessa två poster med vikariat fram till ordinarie omval 2009. Namn på dessa poster kommer så fort som möjligt.
Anmälan till årsmötet sker via bokningssystemet på www.sydskanesemse.nu och är aktivt från och med den 28 Oktober 2008.
Med Vänliga Hälsningar
Sydskanes Emse