GSXR1100R
The older i get the faster i was
Brink & Mats kommer att dominera, Oscar & Jalle ligger väl i mitten, men Åsa & Jag då?
Inte många supporters här inteMadhonda skrev:Ja...och jag röstar på Åsa... rakt av...hon vinner...!!!
Sorry Micke!!
GSXR1100R skrev:.... jag kan när jag vill men jag vill inte så ofta som jag borde kunna.
Att vinna såklart, Åsa har kört snabbare än mig nu på dom senaste träningarna, men så va det det här med att komma i mål, min enda chans verkar vara om Åsa vurpar, det ser altså ganska lätt ut att vinna över henne.Madhonda skrev:Vad pratar du om egentligen........ hur gammal va du sa du...???
GSXR1100R skrev:Så här gick det i våras Åsa förnedras av GSXR1100R
Jalle skrev:Det är väl inget viktigt, det viktiga är vem som lånar mig däckvärmare när huvudsponsorn inte ska filma för en gångs skull.
Vem vill bli ny fulsponsor?
Åsa #96 skrev:Ska du till Åsen nästa helg? För en dyr peng kan du få leasa mina värmare då
Pris: en lättöl
Jalle skrev:Åsen?
Årets main event sker ju på Knudan. KM för i h**vete.
12 varv kör vi, detta är min sista chans att visa var skåpet skall stå, sen vankas det en hel vinter med glamor & kändismingel eller nederlag & fyllevingelChrille skrev:Hur många varv?? Iom att Åsa startar rätt bra så ligger nog Micke pyrt till för varvning om det är 16 varv eller mer. Annars räcker det nog med att Åsa vinner. Det ska hon göra så länge hon inte drabbats av vurpnoja...
GSXR1100R skrev:12 varv kör vi, detta är min sista chans att visa var skåpet skall stå, sen vankas det en hel vinter med glamor & kändismingel eller nederlag & fyllevingel
Åsa #96 skrev:Klart att du vinner, annars blir du ju så deppig å lissen. Och det vill vi ju inte
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |