Åsa eller GSXR1100R KM på Knudan

Jag tror att

• Antal röstningar
    0

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
Zilversurfer skrev:
Självklart kommer jag upp, tar med mig DV. Men i gentjänst så hjälper du oss på ERF på Falken med matlagning, Massage, peppning, kränga däck och spela KISS på högsta voly, eller hur!!

Du ställer väl upp:)

Mvh//ZF

Finn ett fel!

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Ankan skrev:
Micke lägger sig före Åsa i starten och vinglar omkring så infernaliskt att Åsa drabbas av skrattparoxysmer och kör av i första svängen. Själv vinglar han sannolikt av redan i andra svängen, men har ju då redan vunnit på poäng.

Åsa, du slår honom lätt!

Puss på dig Ankan! Det finns plats i min Fanklubb för dig ;)

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
Zilversurfer skrev:
Självklart kommer jag upp, tar med mig DV. Men i gentjänst så hjälper du oss på ERF på Falken med matlagning, Massage, peppning, kränga däck och spela KISS på högsta voly, eller hur!!

Du ställer väl upp:)

Mvh//ZF

Kommer du upp till Knudan med däckvärmarna så ska jag ge dig en massage som räcker till ERF på Falken och en bra bit efter det....... :eek:

Jalle

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000RR-06 & KX450F-10
oscar skrev:

Men snälla Oscar, precis när du hade ryckt upp dig och pratat lite fin bonnasvenska.....

Nu blir jag tvungen att lägga dig på knät för lite pisk och skicka hem dig till mamma med rödstrimmiga, svidande skinkor.

Att di aldri lär sig ungdomera!

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
abstruse skrev:
Nog för att drottningen har gått från klarhet till klarhet i år. Men, då hon är favoriserad i den här tråden håller jag på Micke - the king of comedy.

Hail to the king, baby! :bow

Tråkmåns :whip
Men okej, du är en fin kille som stöttar Micke. :öl Det gör ju jag med för den delen :rock Jag kanske ska skippa att köra KM, kunde ju vara en idé.
Och så kan Jalle låna mina däckvärmare. Verkar ju i vilket fall som rätt trist att köra runt runt runt på en asfaltbana :rolleyes:

Diablo

Fulare än någonsin
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -06 Racer
Jag tror GSXR1100R lägger varv på varv i samma tempo som Åsa (och sänker därigenom sitt varvrekord med cirka 7 minuter :p ), men Åsa reder upp det mot slutet och slangar om slö-kawan på mållinjen. :va
Det blir en sjuhelsikes fajt iallafall :rock

Relapse

I'm on a lonely road
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Åsa #96 skrev:
Tråkmåns :whip
Verkar ju i vilket fall som rätt trist att köra runt runt runt på en asfaltbana :rolleyes:

Inte svära i kyrkan nu, Åsa-påsa. Jag som röstade på att du vinner och allt.

Må bästa kvinna vinna. :D

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
hmm.. synd att den e stulen faktiskt.. hade vatt kul o räjsa lite 125std på KM, stoppklossar behövs alltid :p

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Hmmmm.... Tyvärr är det nog ingen tävling egentligen. Åsa vinner oavsett vad. Micke är just nu så testosteron-stinn att han kommer åka och spana in Åsas rumpa hela tiden. OM Åsa skulle göra en krash så följer Micke direkt efter.

Åsa: Ge nu faan i att besöka sandfållan. Den ingår inte i banan! Säg nu efter mig: "Asfalt=bra, sand=dåligt".

Micke: Om det blir för jobbigt att se på hennes rumpa, visualisera att det är min. Jag garanterar att du kommer vilja köra så långt bort som möjligt från henne då! :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Freppa skrev:
Hmmmm.... Tyvärr är det nog ingen tävling egentligen. Åsa vinner oavsett vad. Micke är just nu så testosteron-stinn att han kommer åka och spana in Åsas rumpa hela tiden. OM Åsa skulle göra en krash så följer Micke direkt efter.

Åsa: Ge nu faan i att besöka sandfållan. Den ingår inte i banan! Säg nu efter mig: "Asfalt=bra, sand=dåligt".

Micke: Om det blir för jobbigt att se på hennes rumpa, visualisera att det är min. Jag garanterar att du kommer vilja köra så långt bort som möjligt från henne då! :D

Freppa: :rock

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Freppa skrev:

Är hennes rumpa din, your ass is mine :brynad

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Per: Åsa är inte vurpbenägen. Hon bara inser att pojkar måste strykas medhårs, och då får man besöka sandfållan ibland. Det, eller så har hon inte listat ut det där med bromspunkter.

Micke: Your ass is grass, all your bases belongs to me! Come here bitch!

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
Nänänä... Åsa vinner helt klart över GSXR1100R !
GSXR1100R pratar för mkt & jag tror Åsa har lärt sig av sina misstag.. GO ÅSA :tummenupp Håller på dig.

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Hvorfor aer Aasa syg?!!

Åsa är om än inte ung, så dock yngre och piggare än Micke. Om det inte hade varit för hjärnskakningen hade hon dominerat. Det är sant. Girl power finns på riktigt!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Macho Woman skrev:
Hvorfor aer Aasa syg?!!

Åsa är om än inte ung, så dock yngre och piggare än Micke. Om det inte hade varit för hjärnskakningen hade hon dominerat. Det är sant. Girl power finns på riktigt!
Judas Jenny :mad: må ditt hår brinna....

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...