Åskådarplats på Falkenberg

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Vilgsbiker skrev:
Va menar McB.Se längre upp

Det var som så att MrGooFy och jag tänkte åka ner tillsammans med hojarna, men eftersom han ska köra bil pga. kasst drivpaket och jag kommer att vara bakfull så åker jag med honom. Frågor? Framåt! (c) Copyright Freppa 2003.

Vilgsbiker

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Cbr600-99,Cb750-97
McB skrev:
Allt är relativt. För mig som är uppvuxen i Glommen så är allt längre än 1 km från havet inland.
I min ungdom va ja me o sköt fältskjutning o just i morup hade dom ett skyttemål med kulfånget ute i havet.Så nog bör väl morup också ligga vid havet.

För övrigt har ja en vägfråga till, till dej McB.Bästa vägen till Göstas Cafe i Steninge från motorvägen räknat?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Vilgsbiker skrev:
I min ungdom va ja me o sköt fältskjutning o just i morup hade dom ett skyttemål med kulfånget ute i havet.Så nog bör väl morup också ligga vid havet.

För övrigt har ja en vägfråga till, till dej McB.Bästa vägen till Göstas Cafe i Steninge från motorvägen räknat?

Inte direkt vid havet, nej. :fakta

se_MapImageLocator.gif

Göstas Café från motorvägen... Bästa är nog att du svänger av vid Falkenberg Norra, ta höger in mot centrum och sväng vänster i första korsningen med trafikljus. Fortsätt på den vägen ett bra tag, du kommer bla. att köra "genom" en skog och strax efter det en kyrka på vänster sida. Kort efter det så står det skyltat till Eftra in mot höger, sväng in där och fortsätt, så dimper du ner i Steninge efter ett tag. Rolig väg dessutom.

Vilgsbiker

Ny medlem
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Cbr600-99,Cb750-97
McB skrev:
Inte direkt vid havet, nej. :fakta

Göstas Café från motorvägen... Bästa är nog att du svänger av vid Falkenberg Norra, ta höger in mot centrum och sväng vänster i första korsningen med trafikljus. Fortsätt på den vägen ett bra tag, du kommer bla. att köra "genom" en skog och strax efter det en kyrka på vänster sida. Kort efter det så står det skyltat till Eftra in mot höger, sväng in där och fortsätt, så dimper du ner i Steninge efter ett tag. Rolig väg dessutom.
Bra jobbat McB.Med karta tom.
Men inte vill ja krångla mej fram på gamla kustvägen,den har jag kört en gång när vi skulle till vilshärad o där körde vi >just de vilse<
Nä ja menar rakaste snabbaste kortaste vägen från motorvägen?
Måste väl bli från Getinge nånstans?

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Vilgsbiker skrev:
Bra jobbat McB.Med karta tom.
Men inte vill ja krångla mej fram på gamla kustvägen,den har jag kört en gång när vi skulle till vilshärad o där körde vi >just de vilse<
Nä ja menar rakaste snabbaste kortaste vägen från motorvägen?
Måste väl bli från Getinge nånstans?

Sväng av vid Slöinge så står det skyltat därifrån. :tummenupp

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Vilgsbiker skrev:
Men byter man inte innan de lämnar in.Kan väl slå sönder en hel del.

Jo det har inte lämnat in än. Men när jag var på verkstaden så sa dom att jag inte skulle köra mer hoj öht innan jag har bytt drivpaketet.

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
vad kostar det annars att komma in på banan då?? om man inte ska sitta på läktaren menar jag.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping