Åt vilket håll snurrar hon för dig?

Åt vilket håll snurrar hon?


  • Antal röstningar
    0

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Tydligen är det våra hjärnor som styr vår uppfattning av åt vilket håll hon snurrar. Åt vilket håll snurrar hon för dig? Medsols, motsols eller kan det vara så att hon vänder lite då och då?
0,,5675247,00.gif
 
Last edited:

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Ort
på jobbet
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Kan få henne att snurra åt vilket håll jag vill. Precis som förra gången den var uppe... :tungan
 

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
tyckte jag åsså från början men råkade titta dort ett tag och då börjar körringj*veln snurra motsols och har gjort så i 5min trots att jag suttit och tokstirrat på skärmen:huvet :huvet :confused:
 

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund
Hoj
gsxr1000 -01
Kan få henne att snurra åt vilket håll jag vill. Precis som förra gången den var uppe... :tungan

Nej... du kan inte få henne att snurra åt vilket håll du vill... Hon snurrar endast motsols och det är helt omöjligt att tolka hennes rörelse som att hon snurrar medsols. Om man nu mot förmodan klarar av att tolka det som att hon faktiskt snurrar medsols så måste jag hålla med Dominator-Rocks. Att den personen har fel på hjärnan.
 

stevooooo

Fortfarande nybörjare.............
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Västerås
Hoj
Kawasaki Z 750 -08
tyckte åsså medsols från början men råkade titta dort ett tag och då börjar körringj*veln snurra motsols och har gjort så i 5min trots att jag suttit och tokstirrat på skärmen:huvet :huvet :confused:
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Att den personen har fel på hjärnan.

Isåfall har hela mitt team fel på hjärnan. :) (eller det har vi ju iofs) Anledningen till att jag startade tråden var att vi alla upplevde att hon snurrade medsols trots att det på sidan där bilden låg, framgick att de flesta upplevde att hon snurrar motsols. Vi är 7 stycken som ser att hon snurrar medsols. En av oss kan dock få henne att byta håll när som helst.
 

Burre

Extremateist
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Östersund
Hoj
gsxr1000 -01
Men hur i hela fridens namn kan ni tolka det som att hon snurrar medsols? Titta på kroppen och titta på armarna så ser ni ju utan problem att när hennes vänstra arm rör sig mot vänster så är den armen bakom hennes kropp och när den rör sig åt höger så är den hitanför hennes kropp... Alltså... motsols...
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Det vore intressant att veta vilket typ av jobb folk har och se om det finns ett samband mellan det och hur man uppfattar snurrbrewden...

Jag och mina kollegor jobbar samtliga som systemutvecklare/programmerare.. Kan det vara så att vi analytiska datanördar ser världen på ett sätt och folk som är mer praktiska på ett annat?!
 

Mad Mats

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Sörmland
Hoj
VFR
Det vore intressant att veta vilket typ av jobb folk har och se om det finns ett samband mellan det och hur man uppfattar snurrbrewden...

Jag och mina kollegor jobbar samtliga som systemutvecklare/programmerare.. Kan det vara så att vi analytiska datanördar ser världen på ett sätt och folk som är mer praktiska på ett annat?!


Här är ännu en systemutvecklare som tycker att hon snurrar medsols.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Finns redan en tråd om detta.

GAMMAL med andra ord!

Sluta slösa på forumets kapacitet, jefla korvman :mad:.
 

Zweed

Lost in Holland
Gick med
7 Jun 2006
Ort
Holland
Hoj
Kawasaki Z1000 ABS 2007 Samt en Bandit 600n
Det vore intressant att veta vilket typ av jobb folk har och se om det finns ett samband mellan det och hur man uppfattar snurrbrewden...

Jag och mina kollegor jobbar samtliga som systemutvecklare/programmerare.. Kan det vara så att vi analytiska datanördar ser världen på ett sätt och folk som är mer praktiska på ett annat?!

Först snurrade hon medsols men sedan bytte hon håll igen, Mestadels snurrar hon medsols,, Vet inte hur jag gör för att få henne att byta håll.. (Marknad/Fsg-kille)
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top