Åt vilket håll snurrar hon för dig?

Åt vilket håll snurrar hon?

• Antal röstningar
    0
Det må ju vara hänt att hon bara snurrar medsols, motsols eller både och, men den stora frågan är ju fortfarande:

HUR TORKADE DU DIG!?

Hon snurrar motsols, absolut inget annat.

Den lila bilden fattar jag inte vad jag ska leta efter? :va

Edit: Nej, nu vände hon fan! Flera ggr om!
Min brorsa stod också och tittade, vi uppfattade det hela tiden tvärtemot varandra! Why? :va

Last edited:
Bägge håll. Det går att välja om man manipulerar blicken lite.

Har kollat några gånger på bilden, första gången började hon motsols för att sedan vända. Efter det tre gånger medsols och en mot.

motsols... och ser inte hur någon kan tycka annat...

Nej... du kan inte få henne att snurra åt vilket håll du vill... Hon snurrar endast motsols och det är helt omöjligt att tolka hennes rörelse som att hon snurrar medsols. Om man nu mot förmodan klarar av att tolka det som att hon faktiskt snurrar medsols så måste jag hålla med Dominator-Rocks. Att den personen har fel på hjärnan.

Men hur i hela fridens namn kan ni tolka det som att hon snurrar medsols? Titta på kroppen och titta på armarna så ser ni ju utan problem att när hennes vänstra arm rör sig mot vänster så är den armen bakom hennes kropp och när den rör sig åt höger så är den hitanför hennes kropp... Alltså... motsols...
Jisses, är du verkligen allvarlig med dom här inläggen? Har du aldrig sett något liknande förut?

BKM4LSBNCWMPDHIEQHRTQCYJNIKQ5HGN.jpeg

Här kommer nästa utmaning!

Vad i hela världen ska man se? :va

Jag ser bara en björkskog.

Du måste vända på skärmen för att kunna se muren!:tummenupp
:lol

Precis när sidan laddat klart, så snurrade hon moturstyp en sukund innan jag kollade bort, men sen dess har hon fan bara snurrat medsols, och jag har kollat hur länge som helst nu:)

Men det stämmer ju, för vi smarta verkar snurra åt samma håll:rolleyes:

För mig snurrar hon medsols hela tiden en jobbar polare såg dock att hon vände =/

Jaja, men jag anser fortfarande att det är av så stor vikt att få svar på den frågan, så offtopic är berättigad. Jag tror det flesta håller med. :tummenupp
Självklart är det så, jag håller också med om det. Tragiskt att tråden är borta nu, undrar varför... :gnissla
Hur var det nu egentligen, vi fick aldrig veta vart "det" tog vägen eller hur det torkades va...?

OT-smileyn åkte dit bara för att det var just det.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back