Kurt-Olsson
Gudomlig sporthojare
Okej, ny taktik.
Har provat lite customs och kommit fram till att jag vill ha en sporthoj.
Det kommer ju vara brutalt billigt att köra nu ju!
Ingen banhoj, bara gata = inga krasher, en uppsättning däck räcker typ 3 säsonger, ingen racebil för transport, inga anmälningsavgifter, inga övernattningar.
Gör service själv. Har garage nu och kommer inte köpa sprillans, antingen R1 07-08 eller vad tråden handlar om en Panigale.
Hur funkar det med CC på Duccarna? Varför gör man inte som alla andra barnen på lekplatsen?
Detta vet jag av egen erfarenhet:
En 600cc Raketfyra ala Japanare var ju asgrym tills jag testade 1000cc. Skulle aldrig gå tillbaka till en 600. Världelös i stan och ett jävla varvande. 1000cc däremot, mumma…
Stämmer detta för Panigale? Har aldrig kört duccisar med en testat en 749 och den gillade jag inte alls jämfört med R1:an.
899cc = Förklädd Japansk 600?
1199cc = Trött tusen?
1299 = Löjligt överbrutal?
899cc tilltalar mig mest med looken, framförallt 2014. Fantastiskt vacker hoj. Tänker mig att den kanske är mellan 600 och 1000cc japs och lite mer ”sport custom” segment?
skulle kunna tänka mig att klara mig utan de sista 40-50 hästarna då jag ska ägna mig åt cruising.
Ni som äger Panigalisar, är ni nöjda?
Har provat lite customs och kommit fram till att jag vill ha en sporthoj.
Det kommer ju vara brutalt billigt att köra nu ju!
Ingen banhoj, bara gata = inga krasher, en uppsättning däck räcker typ 3 säsonger, ingen racebil för transport, inga anmälningsavgifter, inga övernattningar.
Gör service själv. Har garage nu och kommer inte köpa sprillans, antingen R1 07-08 eller vad tråden handlar om en Panigale.
Hur funkar det med CC på Duccarna? Varför gör man inte som alla andra barnen på lekplatsen?
Detta vet jag av egen erfarenhet:
En 600cc Raketfyra ala Japanare var ju asgrym tills jag testade 1000cc. Skulle aldrig gå tillbaka till en 600. Världelös i stan och ett jävla varvande. 1000cc däremot, mumma…
Stämmer detta för Panigale? Har aldrig kört duccisar med en testat en 749 och den gillade jag inte alls jämfört med R1:an.
899cc = Förklädd Japansk 600?
1199cc = Trött tusen?
1299 = Löjligt överbrutal?
899cc tilltalar mig mest med looken, framförallt 2014. Fantastiskt vacker hoj. Tänker mig att den kanske är mellan 600 och 1000cc japs och lite mer ”sport custom” segment?
skulle kunna tänka mig att klara mig utan de sista 40-50 hästarna då jag ska ägna mig åt cruising.
Ni som äger Panigalisar, är ni nöjda?