Återpresentation

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Jag tänker inte yttra mig mer i denna frågan förrän nakenbilderna är postade och bedömd av minimun 5st oberoende sporthojare ifrån 3 olika län.

Dominator rocks röst räknas som 2. :tummenupp

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
vad händer denna söndag natt då? Du har hojkort men ingen hoj om jag fattat allt rätt ? :)

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Det behövs inte kära du. En skillnad i engelskan är att de särskriver. Men jag får tacka för erbjudandet. Skall lägga det på minnet för eventuella framtida behov.

vi snackar rättstavning i SVENSKA:huvet , tar du den i tvåan förresten utan gummi:D

Last edited:

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Jag tänker inte yttra mig mer i denna frågan förrän nakenbilderna är postade och bedömd av minimun 5st oberoende sporthojare ifrån 3 olika län.

Dominator rocks röst räknas som 2. :tummenupp

Nu tycker jag att du är lite vrång. :tuttar

vi snackar rättsstavning i SVENSKA, tar du den i tvåan förresten:D

Vänligen markera felet, min lilla pluttigullsnopp. Du är så söt när du brusar upp sådär. :pannkyss

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Vänligen markera felet, min lilla pluttigullsnopp. Du är så söt när du brusar upp sådär. :pannkyss
Jag är bestämd. Bilder, åsikter, sen knulla.

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

amen herrejisses, läs dina svar innan du trycker på skickaknappen, börja om från sida ett också läser du igenom dina postade svar,,, återigen: tar du den i 2:an utan gummi:D

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
amen herrejisses, läs dina svar innan du trycker på skickaknappen, börja om från sida ett också läser du igenom dina postade svar,,, återigen: tar du den i 2:an utan gummi:D

Nejdu den går inte. Jag vet med mig att min stavning i svenska, och engelska, är ypperlig. Du får trycka på någon annan knapp innan du kommer in bakvägen. Men efter att ha läst igenom Ditt inlägg så kan jag erbjuda Dig en svenskakurs till förmånligt pris.

Har inte suttit inne på kåken men för övrigt så passar jag in på din beskrivning.:tummenupp

Ska vi gifta oss? Finkan kan vi ju alltid ordna i efterhand?

Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Hoj
Nejdu den går inte. Jag vet med mig att min stavning i svenska, och engelska, är ypperlig. Du får trycka på någon annan knapp innan du kommer in bakvägen. Men efter att ha läst igenom Ditt inlägg så kan jag erbjuda Dig en svenskakurs till förmånligt pris.

nä jag ger upp, flejma på ni andra, måste nana ska upp tidigt idag:huvet

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Vadå?

Menar du att det inte är på riktigt???

Nu blir jag ju irriterad. Här satt man och hoppades på en liten skön cybersex stund med denna eminenta dam. Och så är det bara båg?

Nä, då går jag o steker köttfärs istället.

TotalSatan

SouthSider
Gick med
25 Sep 2003
Hoj
KTM 990 SM, HD1200 Bobber
Vem det än är som utger sig för att vara MissHelly så är jag ganska säker på att hon kommer att bli kränkt.

Så lägg ner skiten, även om du nu blivit dumpad eller vad fan det är frågan om.

Freedom

Ny medlem
Gick med
18 Feb 2008
Hoj
suzuki

Ska vi gifta oss? Finkan kan vi ju alltid ordna i efterhand?

Jag får en känsla av att finkan är nåt som kommer med automatik om jag gifter mig med dig.

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Vem det än är som utger sig för att vara MissHelly så är jag ganska säker på att hon kommer att bli kränkt.

Är du alltid såhär torr eller är det bara just inatt?

Vadå?

Menar du att det inte är på riktigt???

Nu blir jag ju irriterad. Här satt man och hoppades på en liten skön cybersex stund med denna eminenta dam. Och så är det bara båg?

Nä, då går jag o steker köttfärs istället.

Åh, men du, lite köttfärs kommer man långt med. Vart skall jag åka? Du skulle ju kunna ta de där bilderna själv istället. Så blir det korrekt gjort och allt det där.

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Är du alltid såhär torr eller är det bara just inatt?

Åh, men du, lite köttfärs kommer man långt med. Vart skall jag åka? Du skulle ju kunna ta de där bilderna själv istället. Så blir det korrekt gjort och allt det där.
Norrland, där män är män och inte stockholmare.

MissHelly

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
ingen än så länge...
Jag får en känsla av att finkan är nåt som kommer med automatik om jag gifter mig med dig.

Ja det kan nog ligga något i det där... :rodnar

Norrland, där män är män och inte stockholmare.

På det lilla viset. Det kan nog ta lite tid, men håll renskavet på tining så kommer jag när du minst anar det.

Last edited:

IronMike

Guest
Alltid Älskat din humor Helena, keep going strong :tummenupp

Och nästa gång du drar me mig till xxxxxxxxxxxxx kl 04, så får du fan se till att hand om mig bättre.. Somliga behöver vägledning :rolleyes:

:yoparty :yoparty :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

:fyllisar :slicka :wiggle :pussa :kiss :rodnar :krama :p :kär :kär :kär

Du har så feeel :D ...The Helena är på riktigt

Gangbang? :crash :crash :crash

Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Är man, har alltid 3-dagars, hyfsat huslig och sett insidan av ett gäng häkten och kåkar. Inte haft ihjäl nån drake - än. Men å andra sidan har ingen drake gjort mej nåt än heller... En hel del i din kravspec stämmer faktiskt in...:fakta Men jag vet ju inte vem FAAAN den där Björn är!? :gråta

Brummar runt en del på Söder. Du kan väl :hej från trottoaren om du ser mej på hojen...?:tungan

Nyheter
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli