Esquire
Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Hmm... Man skulle ha haft ett stort stålrör. Ytterdiameter minst 200mm och godstjocklek minst 5mm. Röret skulle vara kanske sisådär 1500mm högt.
Sedan svetsar man en åttkantig platta (storlek så liten som möjligt) i botten på röret. I varje hörn av bottenplattan borrar man ett hål. Sedan borrar man motsvarande hål i betonggolvet. Slår ner slagankare, bultar fast röret och svetsar fast kupoler eller konor över muttrarna.
Röret fyller man sedan med grus, eller något annat spännande.
Till sist sätter ett skyltdockehuvud på toppen av röret och svetsar fast några krokar. Då kan man förvara hjälmen på "huvudet" och hänga stället på krokarna.
Motorcykeln ser man sedan till att låsa fast med en så kort kätting som möjligt och ändå går runt röret.
Är det något de lyckas forcera lite snabbt då så är det iaf inte röret. Då blir det kättingen det hänger på.
Sedan svetsar man en åttkantig platta (storlek så liten som möjligt) i botten på röret. I varje hörn av bottenplattan borrar man ett hål. Sedan borrar man motsvarande hål i betonggolvet. Slår ner slagankare, bultar fast röret och svetsar fast kupoler eller konor över muttrarna.
Röret fyller man sedan med grus, eller något annat spännande.
Till sist sätter ett skyltdockehuvud på toppen av röret och svetsar fast några krokar. Då kan man förvara hjälmen på "huvudet" och hänga stället på krokarna.
Motorcykeln ser man sedan till att låsa fast med en så kort kätting som möjligt och ändå går runt röret.
Är det något de lyckas forcera lite snabbt då så är det iaf inte röret. Då blir det kättingen det hänger på.