Ögonbryn

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jonathan skrev:
2071563 Då vill jag nog hellre ha en bild på din flickvän iförd t-shirten :mattias
Eller utan medans du står brevid och poserar
:hihi

Skämt å sido, ögonbryn växer, men jäkligt långsamt.
Jag har ett jack i mitt ena (det kanske är mej hiphopnegrerna ser upp till) efter att jag som 7 åring föll och sprättade upp det, men där saknas hårsäckar så det kommer aldrig att växa igen.
När dom då sydde ihop mig rakade dom bort nästan hela ögonbrynet, men det växte ut relativt snabbt (ett par månader) utom jacket som blev kvar.

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
Sundance Kid skrev:
2071456 Det tar ca 1-2 månader...

Jag drack några groggar för mycket på en nyårsfest för ett par år sedan. Go och glad som man var tyckte jag att det skulle vart coolt med ett jack i ena ögonbrynet, så som alla tuffa hiphopnegrer har, jag ser ju upp till dom!!! Så jag tog rakmaskinen och gjorde ett jack!
Ett par groggar senare och ännu smartare så kom jag på att jag ska banne mig vara ännu coolare och jag ska ha 2 (TVÅ) st jack i mitt ögonbryn!

När jag efter rakning nr 2 kom tillbaks upp till festen så började folk titta lite snett på mig, skumt...
Kollade mig i spegeln och konstatera att det där ser ju för djävligt ut, jaja, inte mer att göra än att raka av det där ögonbrynet, så kan jag ju inte se ut. Sååå, upp på festen igen, folk tittar fortfarande snett på mig... vafan, sen kommer polarn å säger till mig: Stenberg för helvete du kan ju inte ha 1 ögonbryn, nänä, tjöta... Får la raka bort det andra ocskå då så det blir jämt...

Så gick min story,,,

Och det bästa av allt var att 2 veckor senare skulle jag ta nytt kort till mitt körkort. Så om ni träffar mig någongång så vill ni säkert se mitt körkort, som jag förövrigt ska ha tills jag e 30 nått... HEHE... inga ögonbryn där inte!

:hihi :rofl :rofl :rofl

I wanna die now.

HAHA. :lol

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...