sandstream
Guest
Vilken butik i Stockholms-området ska man vända sig till om man har frågor om Öhlins och kanske senare vill ha hjälp med montering och inställningar?
Vilken butik i Stockholms-området ska man vända sig till om man har frågor om Öhlins och kanske senare vill ha hjälp med montering och inställningar?
Stötdämparexperten har väl slutat med Öhlins har jag hört. Ducati Sthlm kan servra öhlins om man nu vill lämna in där...
//Mattias
Jag har för mig att AVA och MC Varuhuset är det.
Ja du, det vore onekligen jäkligt kulÅååå de vill jag se , sandis parkerar Sukkan utanför Ducati Sthlm kliver in och ber dom skruva på en Öhlinare PRICELESS
Frågan är väl mer om man frivilligt besöker AVA eller MC Varuhuset och även om de är aukt servicecenter är jag lite tveksam till deras kompetens när det gäller rådgivning och utprovning.
Olle är duktig på offroadsortimentet fast han är kanske inte förstavalet för raceprylar.
Kan du utveckla varför han inte är lämplig att anlita?En komplett idiot utan någon uns av ansvar i sin kropp och som jag inte ens skulle lämna smutsiga kallingar till!!
Hoppas till 100% att den herren får slå igen sin verksamhet för gott!!
/Fürstenhoff.
Det kanske var just för att du hade en WSBK-gaffel, de vanliga serviceställena kanske inte har den kompetens som behövs på värstingmodellerna.Får man inte handla i U. Väsby? Jag fick min WSBK-gaffel servad där!
Helt sant, men det ena förtar inte det andra och Olle kan nog hjälpa de flesta oavsett disciplin på ett sätt som iaf överträffar rena prylnasare.
Sen vad avser racejustering på bana finns såklart duktigare killar, men dem kommer Sandis träffa "på plats" iaf.
Pelle på stötdämparexperten kan jag rekommendera. tele 08 650 10 08
Hälsar du ifrån mig så försvinner säkert garantierna
Han har sålt och skött mina Öhlinare också.
Gillar att han tar sig tid att ge mig svar på alla möjliga frågor om fjädring och gafflar som jag plågar honom med när jag är där. Men jag håller ju inte på med racing så jag är nog ingen bra referens.
Mvh
J
Nej du har rätt, för HUR noggrann en rajjsingkille än är, så framstår de ändå som slarviga i jämförelse med DIG!
Du får ju förfasen en gammal öst-tysk gränsvakt att framstå som en onoggrann slashas!
Detta är som du förstår är egenskaper jag avundas dig.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|