Q_Ball_Racing
Gasar hellre än bra
nja... kanske inte sååå litet...
troligen är vi två st som kommer.. så lite större får det allt vara...
troligen är vi två st som kommer.. så lite större får det allt vara...
...eller biodlarhatt mot stickande nattdjur.låter som ett mindre tält är att föredra....
Tanken var just att vara tidigt ute, just för att undvika kommande trängsel.Bra att lägga den här turen i juni, för månaden efter är det sådär 2 miljoner turister på ön som orsakar enorma bilköer.
En SportHojstältträff behöver inte vara exotisk.Jag är på! Men då jag jobbar på Öländet så blir inte lika så exotiskt för mig, men visst...
Då e vi minst 2?En SportHojstältträff behöver inte vara exotisk.
En SportHojstältträff behöver inte ligga långt bort.
En SportHojstältträff behöver bara SportHojare som tältar.
hoppas jag är välkommen även ej kör sporthoj..... jag är ju dock "sporthojare"....... samt körde sporthoj innan den jag har nu.... kanske finns någon dispens att söka för detta...hahahaEn SportHojstältträff behöver inte vara exotisk.
En SportHojstältträff behöver inte ligga långt bort.
En SportHojstältträff behöver bara SportHojare som tältar.
Vi på SportHoj som kör SportHoj är i minoritet så du är, för min del, välkommen bara du kommer på två hjul och tältar.hoppas jag är välkommen även ej kör sporthoj..... jag är ju dock "sporthojare"....... samt körde sporthoj innan den jag har nu.... kanske finns någon dispens att söka för detta...hahaha
Bildbeviset är din dispens även om du kommer med HD och aphäng (kanske)hoppas jag är välkommen även ej kör sporthoj..... jag är ju dock "sporthojare"....... samt körde sporthoj innan den jag har nu.... kanske finns någon dispens att söka för detta...hahaha
Det måste det väl bli. Också ?.Blir det en sensommar slash höst-tur kan jag med lite tur åka med. Fick precis vårat första barn och tid över till annat finns inte just nu ?
Med japanskt måste man antingen ha reservdelar eller extrahoj!O jag har ju tyvärr en uppgiven TPS givare som högst troligt inte kommer att gå o skaka fram så fort tyvärr.
Igentligen borde jag bli kränkt men som en vanlig svensk knyter jag näven i fickan o skruvar på skon i gruset?Med japanskt måste man antingen ha reservdelar eller extrahoj!
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|