Öppen körning för tjejer

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
OK, jag har tröttnat på att det är en massa snack och ingen action gällande kombinationen tjejer och köra hoj :gnissla

Härmed bjuder jag in de cheyer som inte redan ställt av/in hojjen för säsongen, att köra med mig på södra sidan stan. :yoparty

Datum: Söndag 13 sept.
(Har kollat väderprognosen och den utlovar uppehåll)

Tid: Samling runt 11:30, avfärd 11:45.
(Glöm inte att passa på att tanka hojjen.)

Plats: Shell-macken vid Globen.
(Borde vara enkelt att hitta dit.)

Jag lovar att denna körning INTE blir inställt, jag kommer nämligen att köra själv om nu ingen annan dyker upp......

Vi kan skippa listan, ni har info så det är egentligen bara att dyka upp :tummenupp
Presentation tar vi på plats, blir trevligare så :)

PS! För er som undrar över fikapauser så vill jag bara flagga för att på denna hojrunda så kommer det att köras ordentligt med hoj, men med någon paus givetvis.

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Vart kommer turen att gå?

Jag hade tänkt att köra ner söderöver mot Skansundet (via Bulten såklart :yoparty) och sedan över till Mörkö, och så vidare runt.....

Det kommer att ta ett par timmar att köra, men visst kan turen kortas av om önskemål finns. Man kan också "hoppa av" efter vägen om tidsbrist uppstår.

Men självklart är jag öppen för förslag :)

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Perfekt!:tummenupp Häng på oss grabbar från Preem Globen på en norr-repa då!:D
:krama

Humpffff, köra med er killar... Skulle inte tro det...... På söndag dissar jag er Big Time :arsele

Fast å andra sidan kanske jag kommer krypande :rolleyes: ifall inga brewdar dyker upp......

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Humpffff, köra med er killar... Skulle inte tro det...... På söndag dissar jag er Big Time :arsele

Fast å andra sidan kanske jag kommer krypande :rolleyes: ifall inga brewdar dyker upp......
Kanske kommer en till iaf, jag håller på att försöka övertala en :tuttar lite i lönndom...:tungan Fast jag har prisat vägarna på norra sidan för henne, så jag hoppas hon får möjlighet att testa de där fiiiina som vi brukar åka på där uppe, Rumsättra, Riala och de där underbara krokvägarna!:)

tEKLa

- Mrs Magniffen
Gick med
6 Jul 2009
Hoj
Såld!
Om inte jag drar till Dalarna så kan jag möta upp dig innan bulten.....

Vet inte hur det blir med din resa, kollade just PM såg inget där... Hursomhelst så vill jag bara hinta att om ingen brewd dyker upp på Shell så hakar jag på pöjkarna som startar från Preem... De kan ju behöva någon som håller upp tempot :arsele

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Vet inte hur det blir med din resa, kollade just PM såg inget där... Hursomhelst så vill jag bara hinta att om ingen brewd dyker upp på Shell så hakar jag på pöjkarna som startar från Preem... De kan ju behöva någon som håller upp tempot :arsele

Älskling, jag kan inte hitta dina hojnycklar... :FU

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Tack för en kul dag. Vi hann inte pratas vid så mycket men det får bli mer en annan gång. Det blev ett bra tempo som jag klarade att hänga med på och har definitivt inte blivit avskräckt från att hänga med fler gånger. :tummenupp

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Tack för en kul dag. Vi hann inte pratas vid så mycket men det får bli mer en annan gång. Det blev ett bra tempo som jag klarade att hänga med på och har definitivt inte blivit avskräckt från att hänga med fler gånger. :tummenupp

Kul!:tummenupp Du är välkommen!:)

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...