Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
5/5 - Öppet Hus med bänkning hos Andersson Turbo
Behåller min frågetråd och lägger till det evenemang som fixats ihop:
----------
Trött på att behöva ljuga om vilken effekt du har i hojen för polarna?
Trött på att polarna ljuger om effekten i sin hoj?
Inga problem..
Den 5/5 är det nämligen dags för en bänkarlördag hos Andersson Turbo.
Bara komma förbi, ställa sig i kön, rulla in hojen och vara lite sällskaplig medans sanningen om din hoj tas fram.
Passar du på att fråga så får du säkert bra råd hur du skall kunna kräma ut lite mer effekt ur hojen i framtiden.
Det hela öppnar lite sakta vid 10-tiden och fortsätter tills alla tröttnar eller hojarna tar slut.
Det ryktas även om att grillen kommer att stå framme under dagen.
Pris: Självkostnadspris på 150:- eller så lägger ni den summan ni tycker det är värt i skålen.
(en vanlig bänkning med lambdautskrift brukar gå på 700
----------
Mitt gamla inlägg innan det dök upp ett evenemang:
Är det någon av handlarna i Sthlm/Uppsala som kommer att köra öppet hus med tillgång till bänken nu i vår?En kompis vill få lite effektsiffror på sin hoj.
Behåller min frågetråd och lägger till det evenemang som fixats ihop:
----------
Trött på att behöva ljuga om vilken effekt du har i hojen för polarna?
Trött på att polarna ljuger om effekten i sin hoj?
Inga problem..
Den 5/5 är det nämligen dags för en bänkarlördag hos Andersson Turbo.
Bara komma förbi, ställa sig i kön, rulla in hojen och vara lite sällskaplig medans sanningen om din hoj tas fram.
Passar du på att fråga så får du säkert bra råd hur du skall kunna kräma ut lite mer effekt ur hojen i framtiden.
Det hela öppnar lite sakta vid 10-tiden och fortsätter tills alla tröttnar eller hojarna tar slut.
Det ryktas även om att grillen kommer att stå framme under dagen.
Pris: Självkostnadspris på 150:- eller så lägger ni den summan ni tycker det är värt i skålen.
(en vanlig bänkning med lambdautskrift brukar gå på 700
----------
Mitt gamla inlägg innan det dök upp ett evenemang:
Är det någon av handlarna i Sthlm/Uppsala som kommer att köra öppet hus med tillgång till bänken nu i vår?En kompis vill få lite effektsiffror på sin hoj.
Last edited: