Softishman
Fixare
Vad tar du för att justera in en PC3 på min SP1, har bytt luftburk och skulle vilja justera in den i bänk...
Hehe , Så svår är jag inte att få tag på
Jag brukar irra runt i garaget mest hela tiden
Jag ska försöka ta tag i planering kring detta med bänkafton
Det lustiga är att jag just gått å funderat på detta innan denna tråd dök upp
Om nån känner för att vara med och arrangera detta så hör gärna av er , Det blir ju lite runt i kring med korvgrillning och annat skoj
Peter
Hade jag varit ute efter en bänkning med mappning så hade jag bokat en sådan hos t.ex. Andersson.Den där "bänkningen" man får vid öppet hus skall man ta med mycket stor näve salt.
Gjorde en på Ava och tiden som jag fick vänta (på min tur) kändes helt bortkastad då testen var ytterst kort och intet sägande.
Boka upp en tid och gör det på riktig. Talesättet, man får vad man betalar för stämmer allt för väl in på dessa gratis "mätningar".
Den där "bänkningen" man får vid öppet hus skall man ta med mycket stor näve salt.
Gjorde en på Ava och tiden som jag fick vänta (på min tur) kändes helt bortkastad då testen var ytterst kort och intet sägande.
Boka upp en tid och gör det på riktig. Talesättet, man får vad man betalar för stämmer allt för väl in på dessa gratis "mätningar".
Vilken tid ca och en adress (för dom som inte redan vet)....?!
Lördag den 5/5 kl 10 00 kan väl vara lämpligt fortsätter så länge det finns behov eller att ölsuget blir för stort
Sandavägen 32 Upplandsväsby
Jag dyker upp någonstans mitt på dagen där med senaste hojen samt en V-Max i släptåg.
Undrar ifall jag kommer att få dagens lägsta siffror på min egen hoj...
Vad tror ni förresten, vilka siffror kommer att vara bäst och sämt under dagen då?
Lägsta: ?
Högsta: ?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati