Tack, men det är tyvärr längre bort än det jag har idag
Ja, det är ju skönt om det ska slippa vara ett projekt att ta ut hojen på en sväng. Själv är jag väldigt nöjd att bara behöva gå 50m
Tack, men det är tyvärr längre bort än det jag har idag
Kul att så många av er var på Gelleråsen i helgen! Har en del film på er som kan vara kul och titta på en mörk novemberdag. Vi skulle lägga upp dem på någon server. Var det din server Fredrik? Kom med instruktioner så löser vi det.
Bilderna som togs på gelleråsen i helgen: http://picasaweb.google.se/110413570145765240830/Gellerasen2010Forum?feat=directlink#
Mer bilder. http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=230564
Om nån dyker på en lokal på runt 300 - 400 kvm till uthyres i örebro så hojta till, Jag behöver plats o inser att fler kan behöva de så jag är deredd o hyra nåt större som man kan dela på.
Satan va grejor de e överallt nu, får inte ens in hojen på min plats längre, det har blivit en teknisk omöjlighet.
Men nu finns det iaf resurser nere på klubben
Fan va kul, väntar med spänning på att den kommer upp
Tack för att du filmade Doc, va lite kul o se sina fel och brister bakifrån.
Kommer garanterat bli fler bandagar framöver, hade hoppats på torsdag men det strulade för mycket med jobb.
Ja ser där va dom.
Du får klippa till nåt av de vi spelade in me
Står en tom lokal på tackjärnsgatan mittemot atlas copco.
Stått tom flera år och jag har själv kollat lite ang att hyra den men inte orkat lägga ner tid o ork för att leta på vem som äger skiten.
Kul att så många av er var på Gelleråsen i helgen! Har en del film på er som kan vara kul och titta på en mörk novemberdag. Vi skulle lägga upp dem på någon server. Var det din server Fredrik? Kom med instruktioner så löser vi det.
Tack. ska kollas upp.
Tack. ska kollas upp.
Do your magic! Tror inte det blir svårt att fylla ett garage om det bara är rätt pris och säkerhet.
Hittade den andra stompgripen, är du nere på klubben torsdag kväll?
Avundsjuk man är på er racing åkare, en annan trött student får jobba hela sommaren.
har ni helt slutat åka gata nu? är helt dött här i tråden angående gatåka.
Phåne, blir det till rimliga pengar så är jag absolut sugen. Hunnit titta nåt på dogbones? förstår om du har haft annat för dig men tänkte fråga.
Du ser Kenneth, intresset är stort
Lista:
1. Phåne
2. Martikainen
3. Philsson
4. Pennybridge
5. Pjotor
Bara ni andra fyller i så ser man ju att det går att få till något schysst säkert!
Jag ska iväg idag o kolla på en lokal ganska centralt, men jag tyckte priset va lite väl o ta i, den kosta 580kr kvm ca 380 kvm.
ca 10 pers behövs för att priset ska bli humant vad man är beredd att betala.
Ska kolla lite andra ställen till veckan när ja e ledig me.
580kr*380kvm= 220 tusen? är det årspris eller hur räknar man?
Ja du delar det med 12 så får du månadshyran, och i denna ingick el,vatten,värme, fanns toa och lite sånt.
Så ca 2tusen i månaden om vi delar på 10pers? Går väl att få in mer än 10pers på 380kvm,beroende på hur planlösningen ser ut iof,
Du har PM..
Nu är filmerna uppladdade på din server. De är helt oklippta eller snarare ocensurerade. Phåne och martikainen får väl ladda ner dem från din server mot en smärre betalning Hoppas ni har nytta av dem.
Nu är filmerna uppladdade på din server. De är helt oklippta eller snarare ocensurerade. Phåne och martikainen får väl ladda ner dem från din server mot en smärre betalning Hoppas ni har nytta av dem.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|