Räcker de inte med en puss till påsk o ett juck i jul så skiter ja i de
Ja då behåller ja nog hellre
Räcker de inte med en puss till påsk o ett juck i jul så skiter ja i de
AAhh imorron ska ja titta på en retta min hoj åkte precis från min parkering. nästan så de blir en tår i ögat
årsmodell?
Varför en tråkretta?
För att jag gillar modellen och så är de en yamaha tyvärr en 99 men ska kolla på en 03 på måndag. Vilket år kom insprutningen?
-02 kom insprut, men cykeln har ingen charm. Har 3st riktiga rettor med förgasare om du vill ha billigt.
Själv har man bytt ner sig. Sålde gixxern i början på veckan o nu köpt en er6
uppköp enligt mig...
Fan vad alla köper och säljer
Ska kolla på en gsx-r 600 -02 imorgon. Får se om jag kommer med en ny moppe också
Du får det att låta så negativt, kanske är intranätet som gör det svårtolkat. Men varför byta om man ny tycker det blir sämre, det är nått jag inte riktigt fattar!?
Haha nä, jag är glad. Ska bli skönt att slippa en gammal hoj, men jag kommer definitivt gå tillbaka till gixxer nån dag (fast nyare). Ska bli så skönt med ny hoj med garantier ifall nåt händer. Dock har jag alltid gillar gixxers o kommer alltid göra. Jag som kör så kasst kan faktiskt behöva nåt mindre som är lättare att lära sig utnyttja med
Phåne, vilken färg blir det isf?
Har ingen aning om vad rettorna kostar nu, sen beror det på hur mycket extra du vill ha med.Låter onekligen intressant. Vilken prisklass talar vi om? Undra om det inte va dej dom rekomenderade att prata retta me är det du som har en svart 99 på blocket?
Har hittat en fin R1 nu som de nog blir om inte chango har nån till bra pris blir en förgasare iaf ;-)
En svart med guldtext
Har hittat en fin R1 nu som de nog blir om inte chango har nån till bra pris blir en förgasare iaf ;-)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|