Örebro/Karlskoga

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
AAhh imorron ska ja titta på en retta :) min hoj åkte precis från min parkering. nästan så de blir en tår i ögat

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
årsmodell?
Varför en tråkretta?

För att jag gillar modellen och så är de en yamaha :) tyvärr en 99 men ska kolla på en 03 på måndag. Vilket år kom insprutningen? Är de inget på motardbanan snart så man kan åka o kolla :)

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
-02 kom insprut, men cykeln har ingen charm. Har 3st riktiga rettor med förgasare om du vill ha billigt.

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
-02 kom insprut, men cykeln har ingen charm. Har 3st riktiga rettor med förgasare om du vill ha billigt.

Låter onekligen intressant. Vilken prisklass talar vi om? Undra om det inte va dej dom rekomenderade att prata retta me :) är det du som har en svart 99 på blocket?

Last edited:

medic

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
CBR600F4
Fan vad alla köper och säljer :)

Ska kolla på en gsx-r 600 -02 imorgon. Får se om jag kommer med en ny moppe också :tummenupp

zalabim

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Hoj
Yamaha -07, HSB -07
Själv har man bytt ner sig. Sålde gixxern i början på veckan o nu köpt en er6 :(

Du får det att låta så negativt, kanske är intranätet som gör det svårtolkat. Men varför byta om man ny tycker det blir sämre, det är nått jag inte riktigt fattar!?

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Har hittat en fin R1 nu som de nog blir om inte chango har nån till bra pris :) blir en förgasare iaf ;-)

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Du får det att låta så negativt, kanske är intranätet som gör det svårtolkat. Men varför byta om man ny tycker det blir sämre, det är nått jag inte riktigt fattar!?

Haha nä, jag är glad. Ska bli skönt att slippa en gammal hoj, men jag kommer definitivt gå tillbaka till gixxer nån dag (fast nyare). Ska bli så skönt med ny hoj med garantier ifall nåt händer. Dock har jag alltid gillar gixxers o kommer alltid göra. Jag som kör så kasst kan faktiskt behöva nåt mindre som är lättare att lära sig utnyttja med :D

Phåne, vilken färg blir det isf?

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Hoj
Hojutta
Haha nä, jag är glad. Ska bli skönt att slippa en gammal hoj, men jag kommer definitivt gå tillbaka till gixxer nån dag (fast nyare). Ska bli så skönt med ny hoj med garantier ifall nåt händer. Dock har jag alltid gillar gixxers o kommer alltid göra. Jag som kör så kasst kan faktiskt behöva nåt mindre som är lättare att lära sig utnyttja med :D

Phåne, vilken färg blir det isf?

En svart med guldtext :)

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Låter onekligen intressant. Vilken prisklass talar vi om? Undra om det inte va dej dom rekomenderade att prata retta me :) är det du som har en svart 99 på blocket?
Har ingen aning om vad rettorna kostar nu, sen beror det på hur mycket extra du vill ha med.
Har ingen retta på blocket.

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Har hittat en fin R1 nu som de nog blir om inte chango har nån till bra pris :) blir en förgasare iaf ;-)

Har hört att förgasar-rettorna ska vara roligare än insprutarna så du gör nog helt rätt val där.:tummenupp

Hur går det med garagejakten förresten?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...