Poliser vart då?!?
Tur att det blir så suddigt i backspegeln när motorn varvar att jag knappt ser nått...
Jag har inte sett nån snut ute. Fast jag brukar ha dålig koll på poliser konstigt nog...
Blir kanske nån runda idag men vet inte alls när. Det blåser ju lite tråkigt mycket dock.
Hallå!
Såg tex ett gäng sporthojar nere i Askersund i lördags där åtminstone en såg ut att ha sporthoj.com-tröja.
Är nog ganska säker på att det va mej du såg där nere va ner både i lörds o söndas till Askersund o käka glass
Fast det är ju resan dit som är bäst
Vinka nästa gång
Ja vägen mellan Laxå Askersund är riktigt rolig , jag var nere i fredags en sväng o käka glass.
Det finns inga andra vägar häromkring som man har bommat som är lika roliga som den?
Vi brukar åka fjugesta - vretstorp - askersund = Getaryggen
Finns ju ett gäng men ja vet inte vad dom heter, man åker ju mest o minns vart dom är
Finns mycket småvägar med lite trafik så man kan ha lite farrt me
Tänkte tippsa om provkörning på Lördag i Arboga på http://www.italiabikecenter.com/
Ska försöka hinna dit å testa den nya monsterglidaren den är riktigt cool.
Ja den vägen har man ju tagit några gånger . Man har ju tagit ett antal vägar häromkring, kan ju va kul att prova nåt nytt .
Kumla-Fjugesta är kanon
Hjortkvarn-Borensberg är en gammal favorit, inte hela vägen till Borensberg men från Hjortkvarn och en bit ner är det riktigt kul väg, o de har god glass i Hjortkvarn.
Åtorp-Finnerödja är såklart en sköning med.
Finns massor!
Fast roligast är det utanför asfalten om man ska vara helt ärlig
Edit: En given tur på onsdagar, om det nu fortfarande är öppet på onsdagar?, är Jorkas i Svartå.
http://www.koordinater.se/intressepunkt.aspx?poiid=33985
Örebro-Kumla-Fjugesta-Svartå-FIKA-Åtorp-Finnerödja-Örebro
de vägarna har man allt tagit med , Hjortkvarn är ju en riktigt bra väg, brukar va en jävla trafik bara. Jag brukar ta degerfors-åtorp-finnerödja-laxå- askersund, det är typ standard turen när man är ute o kör
Tänkte dra dit en sväng och kolla lite också. Om det inte blir höst igen, såklart. Jävla väder att vara omständigt.
Kyrksten-Kristinehamn är kanon om man bor här bortåt.
ja just det, den är ganska bra med
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |