Stort tack till Hultqvist, Eneman och alla andra som kom och hjälpte till, grymt bra jobbat!
Heja heja,, hur fan i helvete kan dom säga att hojen är klar på fredagen absolut senast lördagen.. Sen har dom tamejfan inte ens öppet?!.. SÅ jävla sur just nu att det inte finns ord!!! ..
mummel mummel, smc'n är på service och gixxern har så dåligt bakdäck att man inte kan köra den. =/
sen kan vi ju tillägga också att jag är sjuk som fan, så blir inte något festa för mig heller.
Förlorade bankörningsoskulden på Gröndal (motardbana) igår. Ganska mycket svårare/roligare/mer givande än att harva runt på gatorna och försöka få samma kickar... Men att busa bakhjul och bete sig i allmänhet en varm sommardag med polare har ju såklart även det sin charm! Synd att vi bor i ett land med 75% regn på sommaren.
570:n. kåtten har jag krängt till brorsan.
Norman...det här är inte schysst! lite orolig för hondans ventiler, men jag är ju grymt sugen på att skaffa ebba "kraschbar" racehoj. det bär ju emot att skaffa en honda, jag är ju en husa snubbe
Jag vill också åka hoj!.
Pratade med service snubbarna nu,,,, och imorgon ska den vara klar...
Tog ju bara 11 dagar isf.. :/.. och jag gjorde inte servicen själv för jag ville behålla 2års garantin ..
Någon som ska ut imorgon kväll om det är fint väder?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|