Örebro/Karlskoga

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Stort tack till Hultqvist, Eneman och alla andra som kom och hjälpte till, grymt bra jobbat! :yoparty

Motin

RIDE ON !
Gick med
7 Jan 2006
Hoj
Honda CBR 600FA 2011
Nybliven ägare till en Honda CBR 600FA :D, hittills rullat 13mil, men mer ska det bli. /Motin:yoparty:rock

Eneman

Ny medlem
Gick med
27 May 2012
Hoj
>KTM 690 SMC-R -12< , >Gixxer 750 -08<
Jag kommer hem inatt, sen har jag semester.... Gissa om jag ska ut och brraaapa satan :yoparty

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Själv tänkte jag hora rejält på semestern och tjäna fett med cash...not. Måste ut å braapa lite igen snart, missade igår. Idag ska jag till västerås en sväng direkt efter jobbet. Men imorgon måste jag ut och leka lite om vädret är kördugligt!

Eneman

Ny medlem
Gick med
27 May 2012
Hoj
Ska ringa till Laxå imorgon och se om dom är klar med 75mila servicen.. isf styr jag skjuts dit (på något sätt) och hämtar den,, sen blir det bara brrrraaapp överallt :kär

Eneman

Ny medlem
Gick med
27 May 2012
Hoj
Heja heja,, hur fan i helvete kan dom säga att hojen är klar på fredagen absolut senast lördagen.. Sen har dom tamejfan inte ens öppet?!.. SÅ jävla sur just nu att det inte finns ord!!! ..

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
kan förstå det...men idag får du dricka öl istället! imorn är du bakis. är det smc:n som servas?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Heja heja,, hur fan i helvete kan dom säga att hojen är klar på fredagen absolut senast lördagen.. Sen har dom tamejfan inte ens öppet?!.. SÅ jävla sur just nu att det inte finns ord!!! ..

Vad hade du väntat dig? Att få tillbaka hojen innan sommarn är slut? HAH! Lycka till :tungan

Eneman

Ny medlem
Gick med
27 May 2012
Hoj
mummel mummel, smc'n är på service och gixxern har så dåligt bakdäck att man inte kan köra den. =/

sen kan vi ju tillägga också att jag är sjuk som fan, så blir inte något festa för mig heller. :huvet :död

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
mummel mummel, smc'n är på service och gixxern har så dåligt bakdäck att man inte kan köra den. =/

sen kan vi ju tillägga också att jag är sjuk som fan, så blir inte något festa för mig heller. :huvet :död

Därför har man en enduro som man servar själv :D

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Förlorade bankörningsoskulden på Gröndal (motardbana) igår. Ganska mycket svårare/roligare/mer givande än att harva runt på gatorna och försöka få samma kickar... Men att busa bakhjul och bete sig i allmänhet en varm sommardag med polare har ju såklart även det sin charm! Synd att vi bor i ett land med 75% regn på sommaren.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Förlorade bankörningsoskulden på Gröndal (motardbana) igår. Ganska mycket svårare/roligare/mer givande än att harva runt på gatorna och försöka få samma kickar... Men att busa bakhjul och bete sig i allmänhet en varm sommardag med polare har ju såklart även det sin charm! Synd att vi bor i ett land med 75% regn på sommaren.

Gött.
Va körde du för hoj?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
570:n. kåtten har jag krängt till brorsan.

Du vågade dig ut med den tillslut alltså :p
Tänkte om du hakade på nån från Teknis eller nåt o låna hoj som tack för hjälpen på SM.

Du ska inte köpa min honda nu då så du har nåt du vågar klota med? :D
Har ju regnuppsättning du kan köpa till så kan du köra resterande 75% av sommarn me :D

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Norman...det här är inte schysst! lite orolig för hondans ventiler, men jag är ju grymt sugen på att skaffa ebba "kraschbar" racehoj. det bär ju emot att skaffa en honda, jag är ju en husa snubbe

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Norman...det här är inte schysst! lite orolig för hondans ventiler, men jag är ju grymt sugen på att skaffa ebba "kraschbar" racehoj. det bär ju emot att skaffa en honda, jag är ju en husa snubbe

Det är inget att vara orolig för, bara sköta luftfilterrengöringen ordentligt så man inte får in massa skräp =)
Insugsventilerna som sitter i nu har ju bara gått 15 timmar drygt så några timmar till ska man allt kunna köra på dem :D

Eneman

Ny medlem
Gick med
27 May 2012
Hoj
Jag vill också åka hoj!.

Pratade med service snubbarna nu,,,, och imorgon ska den vara klar...
Tog ju bara 11 dagar isf.. :/.. och jag gjorde inte servicen själv för jag ville behålla 2års garantin ..

Någon som ska ut imorgon kväll om det är fint väder?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag vill också åka hoj!.

Pratade med service snubbarna nu,,,, och imorgon ska den vara klar...
Tog ju bara 11 dagar isf.. :/.. och jag gjorde inte servicen själv för jag ville behålla 2års garantin ..

Någon som ska ut imorgon kväll om det är fint väder?

Haha, dem säger att hojen ska va klar absolut senast lördag, sen har dem som sagt inte ens öppet men istället för att då ha den redo o klar på måndagen så "ska" den vara klar imorgon, alltså en vecka senare?
Har jag fattat rätt?
Det är ju riktigt jävla bra asså, stor eloge :3freak

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept