Örebro/Karlskoga

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Som sagt går inte att leka så mycket med strypt hoj men kan va med som sällskap och kanske kan man lära sig något :).
Hur dax kan du, jag har inget för mig så, Bettorp ä bakom Rejmes va?

Får se ifall jag kan dra ut nåt, morsan hörde av sig o kommer förbi på fika me lillbrorsan som fyllde år häromveckan så får se hur länge dem blir kvar.

PoNtUzA

Ny medlem
Gick med
12 May 2011
Hoj
Husaberg FS570, 10
Hade vare perfekt om jag fått i mig nå käk idag, men har bara käkat frukost o ett par bullar till fikat så jag står o lagar mat nu helt slut i kroppen.
Ok, jag ska dricka kaffe å kolla lite på Batman sen ska jag ut så kanske blir lite senare än 22, slänger in ett inlägg här precis innan jag åker så får vi se hur det ser ut då.

PoNtUzA

Ny medlem
Gick med
12 May 2011
Hoj
Husaberg FS570, 10
Kanal 5 slutade mystiskt att fungera :S så jag ger mig ut en stund, kommer rulla runt i stan å kanske bort mot bettorp så om ni ser mig ä det bara att hänga på. :D

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Vågar man åka till storstenen på lördag och kolla, eller kommer jag bli extremt sugen på en enduro då igen? Antar det kommer vara ordentligt utmärkt var man ska ta vägen, så ja åker nog dit och tittar lite

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vågar man åka till storstenen på lördag och kolla, eller kommer jag bli extremt sugen på en enduro då igen? Antar det kommer vara ordentligt utmärkt var man ska ta vägen, så ja åker nog dit och tittar lite

Du ska garanterat dit o kolla!
Jag rekommenderar att åka o kika på kvalet på fredagkvällen me, de kommer bli riktigt fartfyllt o roligt att kolla på.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Skulle va kul :tummenupp
Vilken tid kan du?

Äh nu har de bleve för sent, degade ner mig framför datorn så jag har blivit för trött o seg nu.
Klippt ihop en liten filmsnutt från storstenshöjden på några av hindren på banan, kommer upp på tuben snart.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024