Örebro/Karlskoga

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Mjae 7 år på samma ställe så hoppas väl man är rätt safe.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Jag och en polare tänkte dra ut och köra lite cross imorgon, Norman, du råkar inte vara ledig och sugen på att visa lite schysst ställen man kan leka lite på?

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag och en polare tänkte dra ut och köra lite cross imorgon, Norman, du råkar inte vara ledig och sugen på att visa lite schysst ställen man kan leka lite på?

Vet inte än om jag är ledig.
Vette fan om de finns nå bra ställen en fredagsförmiddag, folk som jobbar överallt, men grusgroparna i Närkes Kil går ju ringa o fråga om det är okey att ni åker o leker lite.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Verkar som du säger vara ganska dött med banor öppna en fredag. Får se om det blir något crossåkande, ska bli hyggligt varmt imorgon, med allt snack om 570 måste jag nog ut med min en liten sväng istället.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Verkar som du säger vara ganska dött med banor öppna en fredag. Får se om det blir något crossåkande, ska bli hyggligt varmt imorgon, med allt snack om 570 måste jag nog ut med min en liten sväng istället.

Eftersom det blir mörkt redan klockan 14 typ denna årstid så finns de inga öppna crossbanor på vardagar typ, allt är mellan 10-14 på lördag eller söndag eller endurobanor på kvällarna för mörkerkörning.

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Okej, vem vare? Vem vare som fucking åkte idag!? Utan att säga till! Andersson_556, är du den skyldige? En 690 smc och en vit 570...

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Hoj
Ingen just nu
Sure! Skicka ett sms eller ring när det drar ihop sig: 0730298951, alternativt skriv här i tråden. Jag ska försöka få med Danken också, men han gnäller på kylan hela tiden :glömdet :tungan

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA