Örebro/Karlskoga

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Appropå bilder... Bidde bilderna bra från Aspholmen igår kväll då? :) Åkte nämligen förbi där mitt i en photosession såg det ut som.

/perris

Last edited:

Blyrre

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2007
Hoj
Ktm690SMC
Vill tacka Blyrre och changco för att jag fick testa era hojar, bästa kvällen nånsin:Bugar

Nemas problemas NiklasL, var bara kul o låta dej testa, så du fick försmaka på krutet i en 1000cc ;) En dag så kommer du nog oxå att snurra runt på en sån maskin, de tvivlar jag inte en sekund på:tummenupp..
Ja det var en kanon dag faktiskt, roliga vägar även lite knöliga men men lite får man väl tåla..

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
fastnade jag på nån bild i lördags... (röda r1an...)

Tog inga bilder vid fordrakan, filmade lite smått bara på dem som racade. Det var för mörkt för att fota. Om du är med helgen efter den som kommer om vi är ute då så kan jag knäppa bilder på dig med :)

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Aha, trevligt! den kurvan är nog rätt så schysst för dylika övningar kan jag tänka mig.

/perris

Yes den var rätt bra, men eftersom jag är lite feg så fick jag skära in i kurvan för att få till bra nedlägg.
Nästa gång kan du väll stanna och snacka lite?
Vi är alla trevliga.
/mvh Jonas

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
SÅ nu är suicidal forumet uppe.
Hoppas alla kan hjälpa till så vi bevarar forumet uppe.
/mvh Jonas

Perris

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2005
Hoj
Honda plastraket a´la nittiotal!
Yes den var rätt bra, men eftersom jag är lite feg så fick jag skära in i kurvan för att få till bra nedlägg.
Nästa gång kan du väll stanna och snacka lite?
Vi är alla trevliga.
/mvh Jonas
Haha, fan nu börjar jag känna mig osocial :) hade lite hemlängtan bara, men klart jag ska stanna och snacka!

Vi ses på vägarna!

/perris

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
Jaha va de ni som körde me Mikes grupp, Smålänningen körde i grupp 2.

O jag fick inte köra alls men ja sprang omkring där o kollade o fundera på att köra en fuling men tyvärr har man ju honda o de säljs ju inte så många hondor på carlbarks direkt :gnissla
Tråkigt... :)
Du får väl köpa dig en "riktig" hoj... :arsele :pannkyss

Kommer du att köra något under BikeWeek?

Jodå, visst såg jag dig då. Jag var lite hispig innan körningen (första ban-åkningen och första sommaren med hoj) så jag la mig i grupp 2. -Vilket kanske var ganska lagom...

Är inte helt säker på att jag hade klarat Grupp 1, men jag var jäkligt sugen på att testa...

Det var iallafall inte sista gången jag körde på bana!! (om jag får ha kroppen och hojen i behåll till nästa gång, hehe)

Förresten, ingen som vill med ner på en liten lätt glidartur till Småland imorgon? :)
Ja, man är rätt nervös första gången man ska köra bana...
Du får väl bli med och köra på Gelleråsen under BikeWeek i juli...

Det tråkiga med att köra bana är ju att det inte blir lika kul att köra på gata efteråt... :(

2 och en halv var vi i grupp 1!!!
För jag blev ju avhängd på em… :)

Både du och Helena var super duktiga!!
Så illa var det väl inte?!?
Jag räknade dig allt som en hel även om du bara är hälften så står som mig... :)
Man får tacka, du körde fint du med, nu är det bara att du lär dig att bromsa senare och gasa tidigare... :)

Hemfärden gick bättre än ditfärden?!? :tungan

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Tråkigt... :)
Du får väl köpa dig en "riktig" hoj... :arsele :pannkyss

Kommer du att köra något under BikeWeek?

:mad: Tur för er att jag inte va me o körde, jag o Mike hade bara åkt ifrån er hela tiden...

Får väla se ifall de blir någe körande, har varit duktig me utgifterna på sistone, mer blir de ikväll (kryssning) o dessutom så jobbar jag väl för fullt hela veckan om min vanliga tur slår in...

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
Såld
:mad: Tur för er att jag inte va me o körde, jag o Mike hade bara åkt ifrån er hela tiden...

Får väla se ifall de blir någe körande, har varit duktig me utgifterna på sistone, mer blir de ikväll (kryssning) o dessutom så jobbar jag väl för fullt hela veckan om min vanliga tur slår in...
Att Mike hade kört ifrån mig om han hade gasat lite det tvivlar jag inte en sekund på...:D
BikeWeek är ju om knappt två månader så du borde nog hinna få ihop pengar tills dess...

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO