Örebro/Karlskoga

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Blev de inge åsen idag??

Nej det blev till å jobba lite (köra bil) istället...

MEN jag hann sticka iväg och balansera upp framhjulet i eftermiddags! Så jag tänkteåka dit imorgon och faktiskt KÖRA också :) , jag som sagt att jag INTE ska åka bana :gnissla . Men ja kan fan inte hålla mig!!!

Ska du eller några andra dit???
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Nej det blev till å jobba lite (köra bil) istället...

MEN jag hann sticka iväg och balansera upp framhjulet i eftermiddags! Så jag tänkteåka dit imorgon och faktiskt KÖRA också :) , jag som sagt att jag INTE ska åka bana :gnissla . Men ja kan fan inte hålla mig!!!

Ska du eller några andra dit???

Varför haru sagt att du inte ska köra bana?

Jag va där idag o körde lite...

Kanske åker dit imorrn beroende på när ja vaknar o om ja orkar, ska jobba på natten...
Vet en kollega som ska dit iaf, Mr Machooman, sen ska ett gäng från Suicadal dit... ska försöka komma bort o kika lite även om ja inte kör nåt iaf..
 

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Varför haru sagt att du inte ska köra bana?

Jag va där idag o körde lite...

Kanske åker dit imorrn beroende på när ja vaknar o om ja orkar, ska jobba på natten...
Vet en kollega som ska dit iaf, Mr Machooman, sen ska ett gäng från Suicadal dit... ska försöka komma bort o kika lite även om ja inte kör nåt iaf..

Därför att jag har slagit mig tillräckligt och så vill jag inte lägga hojen nu efter allt jobb (och $$$$) man har lagt ner :) därför!!! Men nu kan jag fan inte låta bli ändå :gnissla

Ja jag snackade nyss med Nicklas och han sa att några skulle dit.
Ska bli ROOOLIGT!

Så du ska jobb nu inatt eller?

Så du ska jobba nu inatt eller?

Jag har hakat upp mig

Jag har hakat upp mig
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Därför att jag har slagit mig tillräckligt och så vill jag inte lägga hojen nu efter allt jobb (och $$$$) man har lagt ner :) därför!!! Men nu kan jag fan inte låta bli ändå :gnissla

Ja jag snackade nyss med Nicklas och han sa att några skulle dit.
Ska bli ROOOLIGT!

Så du ska jobb nu inatt eller?

Så du ska jobba nu inatt eller?

Jag har hakat upp mig

Jag har hakat upp mig

Äsch, gör som jag.. kör saktare på bana än på gata :D


Nej... nej nej..
Nej..
Nej inte inatt, men de e hårt om man går upp alldeles för tidigt imorrn att hålla sig vaken sen framåt småtimmarna...
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Tur det kanske :gnissla

Vilken grupp körde du i?

Vet inte om jag ska ta 2:an eller 3:an:va
Skulle ju kunna börja i 2 och sen byta till 3 på em om det inte vore för att jag ev måste sticka hem vid lunchen...

=)

Jag körde i 1a.. de slår ihop 1 o 2 imorgon, skulle nog rekomendera att köra i 3dje gruppen för de va några riktiga stoppklossar i både ettan o tvåan... fast de e ju rätt gött att köra i 2an me.. ba se till att starta först eller släppa på ordentligt...slipper man bli stressad av nån bakom =)
 

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
=)

Jag körde i 1a.. de slår ihop 1 o 2 imorgon, skulle nog rekomendera att köra i 3dje gruppen för de va några riktiga stoppklossar i både ettan o tvåan... fast de e ju rätt gött att köra i 2an me.. ba se till att starta först eller släppa på ordentligt...slipper man bli stressad av nån bakom =)

Ja jag var ju där i Söndags och tittade, och i 1:an gick det inte fprt för vissa :gnissla

Jaja, får se hur jag gör..

Hoppas du orkar upp så man får se dig där!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ja jag var ju där i Söndags och tittade, och i 1:an gick det inte fprt för vissa :gnissla

Jaja, får se hur jag gör..

Hoppas du orkar upp så man får se dig där!

Ja nu när ja vet att du ska dit så kommer ja ju va där kl 7 imorrnbitti o vänta :rofl
Neh men ja får se, kommer säkert titta förbi en sväng, men tippar på att de blir efter lunch isåfall, så får väl se ifall du drage lr inte..
 

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Kumla
Hoj
Såld
Ja jag var ju där i Söndags och tittade, och i 1:an gick det inte fprt för vissa :gnissla

Jaja, får se hur jag gör..

Hoppas du orkar upp så man får se dig där!
Ja, och inte gick det fort i 3:an som jag kör först heller...:huvet
Fick byta till 4:an så man slapp köra om så mycket...
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Idag var jag där och kollade på när ocke här på forumet körde skiten ur min nya hoj, skönt att den verkade gå bra. Han ska köra imorn sen gsxrabuser, r2d2, dinko, jihad, krille, robban vad jag vet men det är säkert någon som bangar ur, dock har jag säkert missat någon. Har du inte kört där börja i grupp 2 första gången och hitta bromspunkter osv. Sen har du 2gånger att brassa fan innan lunch i grupp 3 eller 4a.
 

ocke

jefe mecánico
Gick med
30 Jul 2004
Ort
örebro
Hoj
retta(Pitch Black) kx250 (vego)
Får hoppas på lika bra väder i morgon som vi hade idag!
Det var det roligaste jag gjort utanför sängen!
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
Hej På er! Har nyligen halkat in i tråden. Tänkte bara säga hej! Kul med den här tråden! Ser at ni haft en hel del samåkningar, Roligt!! Skulle vara kul att få vara med någon gång. Bor i Örebro och kör en Svart R6a om vi nu har setts på vägarna. Ska vara på åsen under EM.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hej På er! Har nyligen halkat in i tråden. Tänkte bara säga hej! Kul med den här tråden! Ser at ni haft en hel del samåkningar, Roligt!! Skulle vara kul att få vara med någon gång. Bor i Örebro och kör en Svart R6a om vi nu har setts på vägarna. Ska vara på åsen under EM.

Bara fortsätta hänga här o haka på när de ska köras :tummenupp
 

DocArt

Med rätt att operera!
Gick med
20 Jun 2006
Ort
Örebro län
Hoj
R6 2009
Hej På er! Har nyligen halkat in i tråden. Tänkte bara säga hej! Kul med den här tråden! Ser at ni haft en hel del samåkningar, Roligt!! Skulle vara kul att få vara med någon gång. Bor i Örebro och kör en Svart R6a om vi nu har setts på vägarna. Ska vara på åsen under EM.

Tack för det! Har en natt kvar att jobba sedan blir det semester och mycket hojåk! :yoparty :yoparty :yoparty
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top