crazy rider
Ny medlem
ska vi vara på rejmes rakan och köra? såfall åker jag dit direkt tror jag, för jag kanske kommer lite sent
Rejmes rakan? Vilken raka är det? Är det vad moppe pojkarna kallar suzuki rakan lr? vägen som går förbi suzuki o lillåns plåt o de, längst in på industri området o slutar i en vändplan? isf struntar jag oxå i uppsamling, då jag jobbar i lillån
edit: skjutbanevägen heter den gatan tydligen.....
SMC broms och kurv kurs
Någon som är sugen på att hänga med och köra SMC's Broms och Kurv Kurs (BKK) den 2a alt 3e juni?
kostnad 1600kr
20mils körning under dagen
Samling 07.00, avslut 16.30 (körning mellan 0900 och 1600)
förslag: Åka från örebro 05.45 så man har tid på sig att ta sig tid och ta en frukost på donken+ tanka hojen. 5km till Gelleråsen från kga city, mao så behöver man endast tanka fullt innan för att klara hela dagen, om man inte har väldigt klen tank eller törstig hoj.
https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=174&apply=true
Japp tänkte köra en sväng.. Ska med familjen till marknaden i hallsberg först.. men sen blir det en tur
SMC broms och kurv kurs
Någon som är sugen på att hänga med och köra SMC's Broms och Kurv Kurs (BKK) den 2a alt 3e juni?
kostnad 1600kr
20mils körning under dagen
Samling 07.00, avslut 16.30 (körning mellan 0900 och 1600)
förslag: Åka från örebro 05.45 så man har tid på sig att ta sig tid och ta en frukost på donken+ tanka hojen. 5km till Gelleråsen från kga city, mao så behöver man endast tanka fullt innan för att klara hela dagen, om man inte har väldigt klen tank eller törstig hoj.
https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all&courseId=174&apply=true
tid? ..
. vi kanJag är på. 17.15 låter bra. Vi kan väl åka från torget 17.30 så kan de som blir försenade hinna med?
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari