10 till så kan vi kanske snacka =)
Darn, egentligen är min budget runt 40, men jag tror att jag skulle kunna övertala frugan till 50. Men 60... fan.
10 till så kan vi kanske snacka =)
<--- köp min hoj =)
skaffa motard
Har sneglat lite på Triumph, men då speed 3
Ktm:s 900+ kubikare är lite intressanta, skulle vara kul med motard. Men det blir garanterat inte nån enstånka, det räcker med den jag har.
Nått naket blir det i alla fall. Yamaha, Kawasaki och Honda har modeller som jag är sugen på.
I slutänden handlar det om rätt hoj till rätt pris samt en rimlig försäkringspremie.
Har sneglat lite på Triumph, men då speed 3
Ktm:s 900+ kubikare är lite intressanta, skulle vara kul med motard. Men det blir garanterat inte nån enstånka, det räcker med den jag har.
Nått naket blir det i alla fall. Yamaha, Kawasaki och Honda har modeller som jag är sugen på.
I slutänden handlar det om rätt hoj till rätt pris samt en rimlig försäkringspremie.
Min er6a då? 59 lökar, nyservad om 2 veckor.
Darn, egentligen är min budget runt 40, men jag tror att jag skulle kunna övertala frugan till 50. Men 60... fan.
är den regad på 25kw? (A)
Stod på rastplatsen Skoftesta (vid restaurangen), körriktning mot sthlm
Har du redan tröttnat?
Ja nu längtar man till imorron. En heldag på åsen o lära sig lite nytt
Ja nu längtar man till imorron. En heldag på åsen o lära sig lite nytt
Lugna puckar gubbs, det kommer inte regna imorgon. Men även om det gör det så får man en nyttig lektion i gaskontroll samt kroppsposition. Vi kommer att ha en toppendag imorgon!
Jag funderade på att åka till Sviestad imorse då de har en heldag idag men orkade inte stiga upp när klockan ringde imorse
funderar på att dra upp till v-ås på lördag och busa runt med motard grabbarna där. nån här som vill hänga på om det blir så?
Jag e lat o åker bil, så får man med sig sittplatser o lite annat jox som kan va bra o ha me
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari