Jag ska nog ut, men runt 13 tiden. Kolla andra örebro-tråden. Lite mer folk som ska träffas kl 13.
Tog en snabb titt i träffsektionen men såg ingen anna Örebr-tråd! Kan du länka? För om allting faller på plats följer jag gärna med!
Tog en snabb titt i träffsektionen men såg ingen anna Örebr-tråd! Kan du länka? För om allting faller på plats följer jag gärna med!
Halle7, du hittade alltså iväg till fellingsbro! Har du någon färdbeskrivning eller tips för tänkte ev. svänga förbi där idag om tid finns!
Halle7, hann du se att det var mig, med skjuts, du mötte på vägen ute vid Fellingsbro! Du åkte i riktning mot Örebro. Måste säga att det var den trevligaste vägen jag åkt på hittills, avsaknad av fick väl i Fellingsbro dock... inte bra!
var det du som var från sthlm? så fall hur är filingsbro jämför med bulten?
Sanningen kan vara lite brutal men bulten är klart den bästa hojväg jag kört. Den slingrar sig mitt inne i skogen vilket innebär att du knappt passerar några hus eller hagar förutom på några platser, inte lika mkt som Fellingsbro. Kurvorna är längre och sveper mer vilker innebär burkning av hög klass (om man har rätt teknik vill säga ) Men i jämförelse så är det 2 ganska olika vägsträckor! Man kan säga såhär, sträckan är absolut värd 3h pina i sadeln i sommar!
Käglan måste gå fort för att den ska vara kul, annars blir den långtråkig. Laxåsjöarna är fin, dock är den vägen förstörd var ialf förra året. Tur dock att Svartå finns.fan nu vart jag ju mer sugen på att köra bulten
Käglan måste gå fort för att den ska vara kul, annars blir den långtråkig. Laxåsjöarna är fin, dock är den vägen förstörd var ialf förra året. Tur dock att Svartå finns.
Käglan var nästan helt grusfri idag, fick bara 1sten i framhjulet.
Käglan var nästan helt grusfri idag, fick bara 1sten i framhjulet.
Så du är ute o kör lite nu? Härligt
Jag Philsson och Erik (vet ej om han är medlem här) tog en långkörare idag
Åkte ut vid marieberg mot täby, tog bakvägarna till fjugesta, vidare mot svartå och sen kom vi upp i degerfors. Åkte genom Karlskoga och kollade läget på Gelleråsen, vidare mot hällefors och svängde av mot gyttorp.
In i Nora för att äta Nora glass, där träffa vi Phåne och Mattias från Bunkers MC. Åkte med dom bakvägen till Lindesberg och vidare där till fellingsbro, käkade flottiga burgare på "Mona Lisa" och medans vi sitter där stannar farbror blå bakom våra hojar och står där i 5min, sedan åker de vidare. Vi tog det väldigt lugnt på käglan tillbaka till Örebro, i alla fall jag och Mattias
Slänger upp lite bilder snart!
Så du är ute o kör lite nu? Härligt
Jag Philsson och Erik (vet ej om han är medlem här) tog en långkörare idag
Åkte ut vid marieberg mot täby, tog bakvägarna till fjugesta, vidare mot svartå och sen kom vi upp i degerfors. Åkte genom Karlskoga och kollade läget på Gelleråsen, vidare mot hällefors och svängde av mot gyttorp.
In i Nora för att äta Nora glass, där träffa vi Phåne och Mattias från Bunkers MC. Åkte med dom bakvägen till Lindesberg och vidare där till fellingsbro, käkade flottiga burgare på "Mona Lisa" och medans vi sitter där stannar farbror blå bakom våra hojar och står där i 5min, sedan åker de vidare. Vi tog det väldigt lugnt på käglan tillbaka till Örebro, i alla fall jag och Mattias
Verkar ej kunna ladda upp bilder längre, weird.
inte fått tebax min hoj än börjar tröttna på de här vart inlämnad i 2 veckor nu å inga delar har kommit te den än
Då lämna du in på fel ställe
Jag har reparationsplatser kvar än
Halle7, hann du se att det var mig, med skjuts, du mötte på vägen ute vid Fellingsbro! Du åkte i riktning mot Örebro. Måste säga att det var den trevligaste vägen jag åkt på hittills, avsaknad av fik väl i Fellingsbro dock... inte bra!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|