Örebro/Karlskoga

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Egentligen skulle jag vilja starta en "Dricka öl- och annat-tråd" men i brist på forum för detta (Suicidal och Pennybridge verkar ju inte vara så aktiva forum) så skriver jag här.
Så vad sägs, ärade hojbrödsmulor och systrar? En tråd för de som är sugna på dryckjom, må så vara om det är ett par tre tolv öl på en stilla krog, eller en hejdundrande sporthojsfest i en öde ladugård endast inredd med halm och ölflak.
Synpunkter och förslag mottages gärna :banana :fyllisar
 

Hultqvist

Ny medlem
Gick med
29 Mar 2009
Ort
Örebro
Hoj
Ingen just nu
Öl?! jag är på! sålänge det inte ska festas i nån skog med tvivelaktiga karaktärer och brasor. Just när det är fint väder är det ju bara att dyka ut i nån park eller dra till nån uteservering.
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Öl?! jag är på! sålänge det inte ska festas i nån skog med tvivelaktiga karaktärer och brasor. Just när det är fint väder är det ju bara att dyka ut i nån park eller dra till nån uteservering.

Då är vi nog inne på samma spår ändå, tvivelaktiga brasor är inget för mig :brinnerup :tungan
Jag vet iaf att JAG kommer nyttja jäst vatten och malt ikväll så har du/ni inget bättre för dig/er, hör av eder via exempelvis PM :tummenupp
 

R1-Mange

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Lindesberg
Hoj
2000 Honda VTR Sp-1
Tja alla glada!! Har lite funderingar på en "långtur". Jag och en polare tänkte Hjälmaren runt, ska väl vara lite krokiga vägar, eller?... Tänkte väl kolla intresset här om det är nån eller några som är sugen att hänga på, alla är välkomna att hänga på självklart! Datumet som är lagt som förslag är söndagen den 19/6... Samlas vid Eurostop på morgonen/förmiddagen eller om nån har andra förslag för samlingsplats är de bara att skriva! Fundera på det och skriv här om ni är sugna att dra ihop ett gäng å åka lite hoj =)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top