Örebro/Karlskoga

Phåne

Slappröv
Gick med
10 Jan 2009
Ort
örebro
Hoj
Hojutta
Rettan ute på annons nu till förmån till hus. Är den inte såld imorron så blir det nog en tur om vädret håller.
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
Några från Örebro som ska ut och åka imorgon Fredag efter jobbet som man eventuellt kan haka med på?

Skulle behöva komma ut en sväng, så om vädret håller i sig så är jag på. Kollar in i tråden framåt eftermiddagen i morgon så kan vi boka mötesplats.
 

R1-Mange

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2007
Ort
Lindesberg
Hoj
2000 Honda VTR Sp-1
På söndag tänkte jag åka om nån är sugen att haka på, samling vid Statoil Eurostop mellan 10:30-11:00... Regnar det ger ja fan i det. Destination kan bestämmas på plats, dock sugen på lite längre tur runt 20 mil eller nått...
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition & Suzuki CS125 -83
På söndag tänkte jag åka om nån är sugen att haka på, samling vid Statoil Eurostop mellan 10:30-11:00... Regnar det ger ja fan i det. Destination kan bestämmas på plats, dock sugen på lite längre tur runt 20 mil eller nått...

Är det väder så är risken stor att jag hakar på, har inte varit ute med hojen på över en vecka. Är fan så man skäms.

Ja just nu ser det ju inte så bra ut med vädret... Men kanske blir bättre närmare kvällen.

Börjar ju visserligen spricka upp, men jag skiter nog i det idag och siktar på helgen i stället.
 

LaZoR

Newbie
Gick med
13 Jul 2006
Ort
Örebro
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -03
Tjena!
Skulle byta däck på hojen och insåg då att man måste ha en insektsnyckel modell större för att få bort hjulet :huvet Någon som har en sådan liggandes hemma? Den är ca 21mm vore tacksam om jag fick låna denna i sådant fall
 

Darth Väder

Irregular firing (dis)order
Gick med
30 Apr 2003
Ort
Örebro (men Pite i mitt hjärta)
Hoj
Hojlös
Tjena!
Skulle byta däck på hojen och insåg då att man måste ha en insektsnyckel modell större för att få bort hjulet :huvet Någon som har en sådan liggandes hemma? Den är ca 21mm vore tacksam om jag fick låna denna i sådant fall

Hmm, jag gjorde en variant genom att gänga två muttrar mot varandra på den tiden jag körde Suzuki. Jag kan ju kolla om jag har kvar den och om det är rätt dimension. Jobbar till 14 idag så efter det vet jag.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Sådär ja, då var man hemma efter 2 veckor utomlands.
Lagom sugen på hojåka är man ju, sett lite fina supermotardbanor i Spanien o Frankrike man suktat efter att få köra.
 

RaZmaN

Sporthojsnörd
Gick med
31 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
KTM 525 SMR
Hello
Är det någon som kan kränga däck, eller vet någon som gör det till icke rövarpris?
Förslag mottages tacksamt.
Med vänlig hälsning
 

EST

mOngoPuttSÄr...
Gick med
30 Aug 2004
Ort
Örebro
Hoj
Speed Triple/Vespa 160 GS & 150 Super/SR 500 X 2
Nån som vill med till Åker-styckebruk de har visst mc utställning / fik idag på http://www.persaker.se
Tråkig väg som fan .Drar förbi ca 17 :15 Svampen/Kebaben å kollar om nån är där å vill med kan bli 15 min senare med.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top