Örebro trakten?

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
_Nille_ skrev:
2239709 Ottossons :) as bra, iofs ganska dyra, men ringde runt lite och dom hade bäst med tider.... sj?
Okej ;D ja körde på mitt i stan :) dom hade cykel (cbr :huvet ) o så hade dom en intensiv kurs i teorin nu på måndag till torsda :yoparty sen hoppas ja att jag/dom hittar tid till teori och uppkörning.. :/ vet du om d e svårt o hitta nu??

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
DjFlow skrev:
2241371 Okej ;D ja körde på mitt i stan :) dom hade cykel (cbr :huvet ) o så hade dom en intensiv kurs i teorin nu på måndag till torsda :yoparty sen hoppas ja att jag/dom hittar tid till teori och uppkörning.. :/ vet du om d e svårt o hitta nu??

Okok, Aaa jag kör på en DT 125 strpyt till ca 9 kw :S.. Har du vart ute å kört nått då? såg nämligen förra veckan när jag precis hade slutat med körningen att en cbr 125 drog föri ottossons..

DjPacMan

LättviktarN^
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Aprilia rs 125 06 GP White ! :D
_Nille_ skrev:
2241983 Okok, Aaa jag kör på en DT 125 strpyt till ca 9 kw :S.. Har du vart ute å kört nått då? såg nämligen förra veckan när jag precis hade slutat med körningen att en cbr 125 drog föri ottossons..

Aa ja körde i torsdags :D svartklädd med "övningskör" skylt på mig typ haha :p återigen.. vet du om det är dåligt med tider till uppkörning/teori?? :p lr nån annan som vet ?!? :fatta!

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
DjFlow skrev:
2242822 Aa ja körde i torsdags :D svartklädd med "övningskör" skylt på mig typ haha :p återigen.. vet du om det är dåligt med tider till uppkörning/teori?? :p lr nån annan som vet ?!? :fatta!
De är nog inte så många tider kvar nu mer. Många är nog tagna, sedan stänger de ju första Juli och öpnnar i öhh äre Augusti igen :va

Men ring utav helvete, kan vara avbokade tider :tummenupp

_Nille_

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
Lundgren skrev:
2242848 De är nog inte så många tider kvar nu mer. Många är nog tagna, sedan stänger de ju första Juli och öpnnar i öhh äre Augusti igen :va

Men ring utav helvete, kan vara avbokade tider :tummenupp

Hehe, tur för mig isåfall, jag fick min uppkörningstid 29 juni :D:p haha, fast då gäller d ju att man klarar d oxå :3freak :7peta

_Nille_

Gick med
16 Mar 2006
Hoj
KTM Duke II
Lundgren skrev:
2243027 Jag hade 27 Juni förra året :tummenupp Lycka till

Aaa, tack, d kan behövas :tummenupp Men en fråga, var uppkörningen svår enligt ditt tycke och hur många körlektioner tog du ??

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
_Nille_ skrev:
2243930 Aaa, tack, d kan behövas :tummenupp Men en fråga, var uppkörningen svår enligt ditt tycke och hur många körlektioner tog du ??

akta er bara för den tjurige tjocka stockholmaren :huvet han kugga mig bara för att jag är 16, han kuggar alla 16 åringar första ggn. han hade sviiiindåliga anledningar, bla att jag körde jämsides med en bil i en rondell :3freak bara det att vi har så små rondeller i örebro så att en bil och en hoj INTE får plats på bredd i dom, och skulle man nu lyckas på något vänster att köra jämsides med en bil så skulle man fan märka det.

JAG HATAR HONOM!!!!!

andra gången fick jag en annan, en rund och go göbbe som godkände mig direkt, inte ett enda fel gjorde jag tydligen. ändå körde jag exakt som första ggn.

och en sak till, inte för att vara taskig mot honom men.... får ni Fuat(stavning?) som lärare när ni går på mitt i stan så försök byta till den andra killen :tomten

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...