Okej ;D ja körde på mitt i stan_Nille_ skrev:2239709Ottossonsas bra, iofs ganska dyra, men ringde runt lite och dom hade bäst med tider.... sj?
![Slå huvet på vägg :huvet :huvet](/img/smilies/banghead.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Okej ;D ja körde på mitt i stan_Nille_ skrev:2239709Ottossonsas bra, iofs ganska dyra, men ringde runt lite och dom hade bäst med tider.... sj?
DjFlow skrev:2241371Okej ;D ja körde på mitt i standom hade cykel (cbr
) o så hade dom en intensiv kurs i teorin nu på måndag till torsda
sen hoppas ja att jag/dom hittar tid till teori och uppkörning.. :/ vet du om d e svårt o hitta nu??
_Nille_ skrev:2241983Okok, Aaa jag kör på en DT 125 strpyt till ca 9 kw :S.. Har du vart ute å kört nått då? såg nämligen förra veckan när jag precis hade slutat med körningen att en cbr 125 drog föri ottossons..
De är nog inte så många tider kvar nu mer. Många är nog tagna, sedan stänger de ju första Juli och öpnnar i öhh äre Augusti igenDjFlow skrev:2242822Aa ja körde i torsdagssvartklädd med "övningskör" skylt på mig typ haha
återigen.. vet du om det är dåligt med tider till uppkörning/teori??
lr nån annan som vet ?!?
![]()
Lundgren skrev:2242848De är nog inte så många tider kvar nu mer. Många är nog tagna, sedan stänger de ju första Juli och öpnnar i öhh äre Augusti igen
Men ring utav helvete, kan vara avbokade tider![]()
Jag hade 27 Juni förra året_Nille_ skrev:2242919Hehe, tur för mig isåfall, jag fick min uppkörningstid 29 junihaha, fast då gäller d ju att man klarar d oxå
![]()
![]()
Lundgren skrev:2243027Jag hade 27 Juni förra åretLycka till
ja nu börjar det fan bli dax!Mr.PB skrev:2243208som emcom nämnde så bor jag i örebro!
så jag är nog på om ni inte kör för sakta![]()
_Nille_ skrev:2243930Aaa, tack, d kan behövasMen en fråga, var uppkörningen svår enligt ditt tycke och hur många körlektioner tog du ??
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |