Örebroläger 2012

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
Tack för en jävligt rolig lördag! Tydligen bröt man ju handleden på förmiddagen. Tur man inget visste så man kunde fortsätta köra :yoparty
 

MikkE

Guest
Tack för en jävligt rolig lördag! Tydligen bröt man ju handleden på förmiddagen. Tur man inget visste så man kunde fortsätta köra :yoparty
Var det du som hoppade på stora platån och nästan for över styret vid landningen? Då var det en hand(led) inblandad iaf. Såg ut som att göra ont iaf.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Tack för en jävligt rolig lördag! Tydligen bröt man ju handleden på förmiddagen. Tur man inget visste så man kunde fortsätta köra :yoparty

De va såpass illa alltså.

Om någon orkar redigera så har jag endel filmmaterial, vette fan om det är något bra men de kan någon med ork få kolla igenom :D
 

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Ort
Flen
Hoj
Letar
Vi sänder ett stort tack till Lasse (mfl) för helgens arrangemang och till alla deltagare: bra kört! Hoppas vi ses vid nästa tävling!

Gröna hälsningar / Malma Racing Supermoto Team
 

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Ort
Igelstorp
Hoj
Ducati Monster m900
De va såpass illa alltså.

Om någon orkar redigera så har jag endel filmmaterial, vette fan om det är något bra men de kan någon med ork få kolla igenom :D
Jag kommer lägga upp en serveruppladdning för dom som har lust att dela med sig med material till den valborgsfilm som jag ska klippa :) länk kommer under morgondagen :)
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag kommer lägga upp en serveruppladdning för dom som har lust att dela med sig med material till den valborgsfilm som jag ska klippa :) länk kommer under morgondagen :)

Kanon, har drygt 4 gig material, blev ju inget köra för mig så jag filmade lite tills batteriet tog slut istället.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ett stort tack till Lasse som anordnade, till Harry som bistod med glada hejjarrop och sina kontakter på husaberg när min hoj sviktade och även till alla andra som var med. En riktigt rolig helg blev det!

/En mör kropp som ska vila lite.
 

moddan

ös
Gick med
31 Mar 2010
Ort
Norrköping
Hoj
KTM 525 EXC/SM -07
Var det du som hoppade på stora platån och nästan for över styret vid landningen? Då var det en hand(led) inblandad iaf. Såg ut som att göra ont iaf.

Nej det var inte jag. jag var lite för het på frambromsen i första kurvan efter platån. Ingen bra kombo med leriga däck ;)

Tack för alla grymma bilder!!
 
Last edited:

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Ni som va med nu i helgen, ta chansen nu och förbättra er körteknik. Med ett läger som blir nu i sommar.
Lite mera uppstyrt och fokuserat. På körteknik och förberedelser.

Svenske mästaren Henke Karlsson som instruktör.

Jag håller på att planerar detta nu och behöver veta ungefär hur många som är intresserade. Klicka på gilla ni som tycker detta är intressant.
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ni som va med nu i helgen, ta chansen nu och förbättra er körteknik. Med ett läger som blir nu i sommar.
Lite mera uppstyrt och fokuserat. På körteknik och förberedelser.

Svenske mästaren Henke Karlsson som instruktör.

Jag håller på att planerar detta nu och behöver veta ungefär hur många som är intresserade. Klicka på gilla ni som tycker detta är intressant.

Din inbox är full Lasse.
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
Då har man landat efter fyra dagars rövsmisk :arsele:smasha Måste ge alla inblandade ett stort tack, och särskilt till Lasse och de som krattade och grävde på banan för att fixa till den under helgen (tror jag såg Kerttu med en spade som fixade gruset mellan hojarna som kom farandes, vilken insats!)
 

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Ort
ÖREBRO
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Ett stort tack till Lasse som anordnade, till Harry som bistod med glada hejjarrop och sina kontakter på husaberg när min hoj sviktade och även till alla andra som var med. En riktigt rolig helg blev det!

/En mör kropp som ska vila lite.
KUL ATT HJÄLPA TILL när det finns trevligt folk som du och alla som var på LASSES läger ..kul att hojen funka sen ..MVHARRY
 

husa harry

8 år med SLANGLÖST
Gick med
2 Jul 2005
Ort
ÖREBRO
Hoj
#90 HUSABERG FSE 550 -01A + #97 FSE 450 -03A
Då ligger mina bilder uppe för de som är intresserade. Vart ca 1500 st bara.
Klicka på länken nedan för mer info och sprid det gärna vidare.

moonymedia.blogspot.se
KANON BILDER ::MIKKE ::DET vart MÅNGA bilder på bakhjulet men hojen var ett MONSTER tack SUPERMOTO:yoparty för lånet av hojen nu när min var på operation :gnissla. MVHARRY
 
Last edited:

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Ni som va med nu i helgen, ta chansen nu och förbättra er körteknik. Med ett läger som blir nu i sommar.
Lite mera uppstyrt och fokuserat. På körteknik och förberedelser.

Svenske mästaren Henke Karlsson som instruktör.

Jag håller på att planerar detta nu och behöver veta ungefär hur många som är intresserade. Klicka på gilla ni som tycker detta är intressant.

Tackar. Det finns tillräckligt stort intresse för att detta ska bli av. Nu ska vi bara hitta ett datum som passar. Lämpligt vore ju helgen innan tävlingen i Örebro. Jag återkommer.
 

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Tackar. Det finns tillräckligt stort intresse för att detta ska bli av. Nu ska vi bara hitta ett datum som passar. Lämpligt vore ju helgen innan tävlingen i Örebro. Jag återkommer.

28-29 Juli får det bli. Boka in den helgen. :yoparty
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top