enligt en film vi såg häromdan så fick iallfall jag en annan uppfattning2911313Den är ju 14 år eller ngt. Tro fan att den inte går som ett spjut precis
jag har värkligen ingen motard men du kan allt få ta några varv med åsnan2911337Ser verkligen sjuk kul ut Ingen som vill låna sin motard till mig?
men asså den kan ju omöjligt ha 38hk.. jag åkte ifrån dig över 90-95 typ å hände på i axx..
eller blev åsnan väldigt motiverad av ditt sexiga ställ?
haha vi får ha ett klasiskt "drag race" nån gång å kålla
haha, ja , självklart hoppar ni..2911237Mina armar som inte är lika vältränade som EmComs blev totalt slutpumpade, dels pågrund av att man spänner sig så sjukt mycket i armarna första gången man kör och dels pga av att EmCom tränar som en tok vilket även jag måste börja göra.
Jaja detta hände: Framdäcket fastna i ett spår och jag orkade inte hålla emot, just när framhjulet var som sneast så dök det ned i en grop vilket var ganska kusligt
Det var en riktigt rolig dag, på slutet så lyckades jag faktiskt hänga med EmCom på asfalten Gruset var inte mycket att snacka om, EmCom ska sälja hojen så han tog det naturligtvis lugnt där
haha, ja , självklart hoppar ni..
ja, det såg ganska roligt ut när du fladdra till
kan tänka mig det..2911417Ja det var en lite lustig kännsla att komma ut på asfaltspartiet med styrvobbel till max och bara en hand på styret då den andra inte orkade hålla kvar
hur länge körde ni?
20 min paus 20 min eller så
Vi körde väl ca 15min i sträck. Sedan var man ganska slut kan jag tala om
ät mindre grädde...2911438Vi körde väl ca 15min i sträck. Sedan var man ganska slut kan jag tala om
till alla ni som ska börja tjöra: ingen ide att börja runka med vänster han, för det känns presis lika mycket i högern.. dock har jag muskelkoppling på DT:n så jag är nog rätt "gämt" tränad i underarmarna2911445jo jag kunde ana att det iaf inte var mer än 20 min
jag är glad om jag klarar 10
ät mindre grädde...
nejdå men det var lite stelt i underarmarna kan man säga..
vi får ta ett dragrace nångång som sagt. jag tycker ändå att 6 hk + en 30kg skilland på hojarna så borde du axxa ifrån mig mer än va du gjorde.
men vi får la se
till alla ni som ska börja tjöra: ingen ide att börja runka med vänster han, för det känns presis lika mycket i högern.. dock har jag muskelkoppling på DT:n så jag är nog rätt "gämt" tränad i underarmarna
Nej hur man lämnar er i ett måln bakom sig2911114Vadå? Hur man får den att skära innan man kommit ett enda varv?
Nej hur man lämnar er i ett måln bakom sig
Niklas, inte för att vara taskig, partisk eller nånting men den där går inte som den ska på dom tidigare filmerna.. ska tanka denna och se nu men testa att rengöra allt om du inte gjort det, folk med gammla crossar brukar inte va så seriösa med servisen..2911383Om vi säger såhär: Det är en 125cc från 88. Låt säga att den hade kanske 35hk fabriksny. Nu har den trimrör och borde vid fabriksnytt skick kanske ha bortåt 38hk i motorn. Men nu har den några år på nacken, så låt säga kanske 34hk i motorn och ca 30hk på bakhjulet.
Öppna öronen och gräv ut vaxet. Jag förklarade för dig att den är crossdrevad och maxar typ 80km/h. Det gör att jag får peta växlar som en tok, har beställt nytt drev så den drar mer på varje växel. Och nej david, du hängde INTE med i accet ut ur kurvorna, du kom igen när jag närmade mig toppfart
Its better to burn out than fade away2911530av kylarvatten som flödar ut på cylindern och förångas de första 40 metrarna innan den värmenyper? (kan inte låta bli )
Niklas, inte för att vara taskig, partisk eller nånting men den där går inte som den ska på dom tidigare filmerna.. ska tanka denna och se nu men testa att rengöra allt om du inte gjort det, folk med gammla crossar brukar inte va så seriösa med servisen..
håller med prulle, och då har jag drevningen i tanke. fast det är ju en gammal hoj iofs. tänkte bara säga att det är nog inga 38hk i en nyrenoverad sån motor med rör heller för den delen. snarare 35 på sin höjd. trots allt 19år gammal..
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|